Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Upp och ned, hit och dit

nej, det var språkresor på den tiden, sommarjobb under studietiden. 15-åriga tjejer som som skulle lära franska enligt föräldrarna men som själva mest ville sola, parta o bli kära i Jean Luc

• Ab fab

jag har bott i Tunisien. Gillade det mycket. Min dröm är att rida dromedar från Libyska gränsen till den Algeriska. Borde ta en vecka

Nilen lockar med, Atlasbergen i Marocco vill jag också se

• Ab fab

Jag har hamnat i en vänkrets där det plötsligt är fint o bra att vara spontan... jobbigt för en listfaschist som jag

• Ab fab

då behöver jag inte skämmas för att vi (jag...) har almanackssynkningsmöten hemma

• Ab fab
    Piggelin1 skrev 2008-07-09 12:30:11 följande:
    Förresten - nu när det är ett gäng Gbg:are härinne, är det ngn som testat relativt nya That's Amore nära Linnéplatsen? Tydligen är en av delägarna samme man som driver grymmestället La Cucina Italiana nära Korsvägen. Lite billigare än La Cucina... om jag förstått rätt.
    tyvärr inte, men recenssionerna har varit lysande. O Cucina är ju så mysig.
  • Ab fab

Tillbringat en del tid i Torekov på somrarna o då blev det utflykt till Flickorna.

Det som är bäst med Husarens kanelbullar är storleken, de är inte så himla goda.

om ni är på väg till Göteborg vill jag gärna ge följande sommartips

fika
    www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp&a=426802

skaldjur och havsutsikt
    www.tullhuset.se/

• Ab fab

Gotland... blev alldeles kär när jag var där. Men oj... det är nog 6 år sen senast. Visby var så vackert, rosorna blommade verkligen överallt.

• Ab fab

Det är skönt att drömma. Just nu drömmer jag om hängmattan på landet eller tåg till Ulan Bator

• Ab fab

välkommen i klubben... om två år skall vi flytta. Då skall huset säljas o det blir lägenhet i stan istället. men jag scannar Hemnet varje vecka för att hitta den perfekta lägenheten. Det vore ju ett elände om jag hittade den nu...

Svar på tråden Upp och ned, hit och dit