Äntligen fredag del 14
Åntligen Lördag! Med väckning alldeles för tidigt.
Åntligen Lördag! Med väckning alldeles för tidigt.
Hmm äntligen kväll...
Tjohooo! Man får ta o gratulera Rystall
Janos man får helt enkelt vänja sig med dåligt samvete och oro när man får barn. Imorgon ska dotter till dagis och jag till jobb... jag har ångest för båda orsakerna
äntligen på väg skrev 2008-08-21 21:51:43 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-08-22 08:59:51 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-08-24 22:35:40 följande:
Är jag helt bakom flötet ??? Jag vet inte vad det är för någon sorts makapär som CM har inköpt. Jag måste ha slutat träna redan på stenåldern för sådana här har jag inte träffat på...
Ja, men vi är ju fredagsbrudar Klart vi är smarta
Jag håller på o inleda en ny fas i mitt liv... spännande. ska bara komma på hur jag på bästa sätt kan bli av med jobbet. Om ni inte redan visste det så vantriva jag ju rejält. Gubbiga gubbar och en chef som är lynnig och bestämmer sig för att läxa upp mig då och då, mest för sakens skull och för att han inte orkar ta tag i problemet att gubbarna beter sig som skrutt mot mig. Så istället anser han att jag är gnällig som klagar... och det ska tilläggas att jag bara klagat när det varit riktigt RIKTIGT illa! *morrar* Den här veckan är jag dunderförkyld, men min chef beter sig som om jag vore en fuskare... Så det mest logiska och mest givande för min del är ju att gå vidare med nya stora projekt.
äntligen på väg skrev 2008-08-26 17:29:09 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-08-26 20:52:15 följande: