Cybermamman skrev 2008-09-08 20:55:56 följande:
Alltså här är det ju helt uppenbart att det inte räcker med någon fjollig "styrkekram", det skulle ju vara helt värdelöst att komma och släpa med sånt här i traumatiska klubbens högborg.Nä vet ni vad - nu har jag beställt in en hel pall. Här behövs rejälare doningar om vi ska få upp lite styrfart igen. Det blir ett par var för veckans alla dagar. De med rosa på är för fredagsbruk
shop.textalk.se/se/artgrp.phpVarsågoda flickor och ta för er och så ....okej ... kram på er upp i allt elände, önskar jag kunde komma och krama om er allihopa
Japp nu bildar vi stödstrumpgäng istället
Jag gillar dig CM du piggar upp min grå vardag
MC jag hejjar på dig och sonen och oförstående BVC-sköterskor tar vi och lindar in i en extra stadig stödstrumpa och föreläser om barnens rätt tills de skärper sig...
Här har varit en turbulent dag för mig. Jag trodde att jag skulle bli av med jobbet, men nu blev det istället ett möte för att förmå mig att stanna kvar. Jag kände mig minsta sagt groggy efteråt, jag som varit så kritisk. Nu ska jag tydligen fundera på vad som krävs för att jag ska vilja stanna kvar. Jag har därför ikväll suttit och författat lite punkter på förändringar som måste till... men jag är skeptisk till att kunna bli motiverad igen...