Inlägg från: Bride in England |Visa alla inlägg
  • Bride in England

Tror du att du får en morgongåva?

hm nar skulle man fa den i safall? Vi ser inte varandra forran vi gifter oss.

• Bride in England

ah! i see nja vet inte om det ar tradition i england..far kanske kolla upp sa jag inte star dar utan om m2b har en!

• Bride in England
    blivandefrulycklig skrev 2008-07-14 17:01:37 följande:
    Vi ska inte ha något sånt alls för vi ska förlova oss till kaffet på morgonen istället... Lagt MASSOR med pengar på våra ringar istället..... Varit ihop i 4,5 år o inte förlovat oss men jag ville ha två ringar så vi bestämde att förlova oss på morgonen....Ska skicka in till tidningen en annons om förlovning samt en vigsel annons samma dag..-)
    Ni forlovar er efter ni gift er alltsa??
  • Bride in England

Jaha!! Da fattar jag. Lat lite mysko att lova varandra att gifta sig med varandra efter man gift sig

• Bride in England
    cesseny skrev 2008-07-14 18:59:38 följande:
    Frågade just min sambo om han visste var morgongåva var. Han svarade att ja det är väl ett ställe??Så med det svaret så misstänker jag att jag inte får någon ;)
    hahaha
  • Bride in England

Phew!! M2b och jag kom overrens om att inte kopa nagra morgongavor. En sten har lattat fran mitt hjarta - annars var det annu en grej att tanka pa med 3.5 veckor kvar till brollopet!!!

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?