• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • EllaM

Jag tror jag får en! Han vet om att det förväntas.... Han får en av mig också.

• Nienna

Jag får nog ingen, han visste heller inte att det fanns nåt sånt. Jag berättade det för honom, men jag tror att han glömt bort det, sen har vi inte så mycket pengar heller. Precis som du klarar jag mig utan, jag får ju en make! Han kommer dock att få en av mig och jag längtar så tills jag får ge honom den!

• Jollydott

Vad har ni för tips på morgongåva till er make?

• flowerrose

Jag tror inte att jag får någon heller, min m2b är inte så bra på sånt... Jag tänkte dock ge honom ett par manschettknappar...

• Godisråttan

Min man visste inte ens att man skulle ge en! Man får nog berätta det för de som inte vet Jag fick en bil ca 1 vecka innan bröllopet så det får duga

• bridesilly

Jodå min man vet om att man brukar ge iaf bruden en morgongåva. Ska bli så spännande att se vad han har köpt funderar på om jag ska köpa nån liten grej till honom även om han har sagt att han inte vill ha nån.

• a wife to be

Ger man gåvan på morgonen efter bröllopet?

• AnnaochHenrik

Japp, jag kommer få en... har "hintat" vad jag vill ha också, får se om han lyssnat eller överraskar mig Jag har köpt till honom också!

• suzem

vad ska man köpa då??? jag vet inget om sånt!

• Brud28

Tror inte jag kommer få någon min m2b vet inte ens vad morgongåva är.
    Kanske får ta och upplysa honom om de

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?