• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • sokkerstruten

Vi kommer ge varrandra bröllopsgåva i form av varsin ny Breitling klocka, det är dock ett gemensamt beslut och blir ju ingen överaskning, men fina och bra klockor blir det som vi kan ha i flera flera år framöver och som minne!

• ninnabell

jag vet att jag får en men inte vad....att jag vet beror på att min sambo är den som tjatat om morgongåva ända sen den dagen vi började planera vårt bröllop....skrattar....jag har bara hört talas om det innen och hade inte tänkt tanken om inte han sagt någe

• suzem

Vill ha lite tips, VAD ska man ge sin blivande make i morgongåva???

• 20080802

Jag är glad att jag INTE fixade någon morgongåva till min man, fast jag tänkte mycket på det. Tror han hade känt sig lite snopen eftersom han inte hade någon till mig. Hade inte väntat mig någon heller även om det hade varit en fin överraskning...

• ingenjörsbruden

Jo jag tror att jag får en morgongåva...

sokkerstruten skrev 2008-07-15 19:50:21 följande:
    Vi kommer ge varrandra bröllopsgåva i form av varsin ny Breitling klocka, det är dock ett gemensamt beslut och blir ju ingen överaskning, men fina och bra klockor blir det som vi kan ha i flera flera år framöver och som minne!
    Two of a kind!
    Vi med...har osså kikat på Breitling....men nu kommer jag inte ihåg vilken modell o märke vi bestämde oss för till slut.....Men klockor det blir det! Enda smycket som m2b bär o tycker om!

Har hört om brevlådor, minnesbok med foton o text till varför han är så underbar, halsband, upplevelser, secret box osv.
  • sokkerstruten

Vi har oxå bestämt oss för vilka vi vill ha, men jag kommer inte heller ihåg, med dom ligger inte i 50-100.000 kr klassen i alla fall! :)I sverige ligger dom väl på 15.000-25.000kr klassen dom vi har tittat på. Men vi köper dom i usa i sådana fall eftersom vi bor här just nu, mycket billigare så! :)

• anja1661

hahahah...jag frågade precis min m2b om han visste vad morgongåva var och gissa svaret!! ja det ligger väl typ vid knivsta va??
    hahah!!!
    men om man tänker bröllop då? jaha då kanske det handlar om sex?? hahaahahha!!

måste jag tillägga att han inte e romantiskt lagd alls!?

• Stjärnblomma
    anja1661 skrev 2008-08-25 19:16:53 följande:
    hahahah...jag frågade precis min m2b om han visste vad morgongåva var och gissa svaret!! ja det ligger väl typ vid knivsta va??hahah!!!men om man tänker bröllop då? jaha då kanske det handlar om sex?? hahaahahha!!måste jag tillägga att han inte e romantiskt lagd alls!?
    Hihi, han kanske är bra på andra sätt...
  • ingenjörsbruden
    sokkerstruten skrev 2008-08-25 19:09:57 följande:
    Vi har oxå bestämt oss för vilka vi vill ha, men jag kommer inte heller ihåg, med dom ligger inte i 50-100.000 kr klassen i alla fall! :)I sverige ligger dom väl på 15.000-25.000kr klassen dom vi har tittat på. Men vi köper dom i usa i sådana fall eftersom vi bor här just nu, mycket billigare så! :)
    Praktiskt när man kan få det billigare!
    Vi ligger lite lägre....8.000-15.000 kr
    Vill ha en klocka som är både tålig och snygg, vill våga använda den varje dag eller ofta iallafall!!

Tur att det inte är en hel by jag får att ha på handleden !!
    Det rätt gulligt av din m2b, anja1661!!!
  • sokkerstruten

ok det finns billigare i sverige... samma prisklass blir det på dem klockorna i usa fast dom ligger på det jag sa.. så det är ju super.. vi hade inte köpt klockorna för det priset i sverige, som du säger vill ju kunna ha på mig den utan att vara livrädd!

ingenjörsbruden skrev 2008-08-26 09:04:52 följande:
    Praktiskt när man kan få det billigare!Vi ligger lite lägre....8.000-15.000 krVill ha en klocka som är både tålig och snygg, vill våga använda den varje dag eller ofta iallafall!! Tur att det inte är en hel by jag får att ha på handleden !!Det rätt gulligt av din m2b, anja1661!!!
  • Tant Doris

TS: Ditt inlägg skulle kunna vara skrivet av mig så, nej.. jag tror inte att jag får någon morgongåva.

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?