• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • Bride in England

Jaha!! Da fattar jag. Lat lite mysko att lova varandra att gifta sig med varandra efter man gift sig

• cesseny

Frågade just min sambo om han visste var morgongåva var. Han svarade att ja det är väl ett ställe??

Så med det svaret så misstänker jag att jag inte får någon ;)

• Bride in England
    cesseny skrev 2008-07-14 18:59:38 följande:
    Frågade just min sambo om han visste var morgongåva var. Han svarade att ja det är väl ett ställe??Så med det svaret så misstänker jag att jag inte får någon ;)
    hahaha
  • snö vit

hehehe, vet inte. MEN , jag har önskat mig en bebis i morgongåva=O)))

//Veronic£@

• tolonta

Har ärligt talat ingen aning. Han kan antingen tycka att det är:
    a) klichéartat och onödigt
    b) ett måste att ge något, får bli något litet
    c) klart att man måste ge en jättefin present, i så fall ligger något smycke nära till hands...

Jag har inte frågat vilket, så det lär jag få se. Alla tre är lika tänkbara...

• Hajime

morgongåva ligger uppåt landet, mellan gävle och hudik tror jag

• Meiia

jag vet att min blivande har lite "fuffens" för sig... han är lite hemlig, men jag vet inte vad det gäller rikigt men jag tror att det blir en ring i morgongåva, om han känner sig rikigt säker på saken (att det just är DEN ringen jag vill ha) Jag har ju sagt att jag vill ha en "extra" ring då jag bara kommer att ha en vigselring... men vi får väl se!

Till honom håller jag på att göra en liten bok, "Kommer du ihåg varför jag älskar dig?" Först har jag 100 anledningar till varför jag älskar honom sen på de resterande sidorna skriver jag ner gamla minnen..."kommer du ihåg när..." Han har ju lite sämra minne än mig så jag tror att han skulle uppskatta det... Hoppas jag!
    Vill ge något mer, men jag vet inte vad än...

• Hajime

rolig sak om morgongåva som ort
    ring så spelar vi för hejdlöst många år sen, typ 15...
    frågan löd: vilken ort i sverige tänker man på dagen efter bröllopet?
    rätt svar: morgongåva
    killen svarar: njutånger

båda orterna ligger i "Närheten" av varann förvisso, men ändå!!!

• Miss Blue
    Hajime skrev 2008-07-14 20:45:32 följande:
    rolig sak om morgongåva som ortring så spelar vi för hejdlöst många år sen, typ 15... frågan löd: vilken ort i sverige tänker man på dagen efter bröllopet? rätt svar: morgongåvakillen svarar: njutångerbåda orterna ligger i "Närheten" av varann förvisso, men ändå!!!
  • Bride in England

Phew!! M2b och jag kom overrens om att inte kopa nagra morgongavor. En sten har lattat fran mitt hjarta - annars var det annu en grej att tanka pa med 3.5 veckor kvar till brollopet!!!

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?