• Anna  Sol

Tror du att du får en morgongåva?

Jag tror inte jag får någon, min sambo är typ den minst romantiska person i två par skor och har nog ingen aning om att det existerar. Visst skulle det vara kul att få en men jag är inte sugen på att be om det. Å andra sidan, jag klarar mig utan en också.

Tror du att du får en?

• Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?
  • Bride in England

hm nar skulle man fa den i safall? Vi ser inte varandra forran vi gifter oss.

• Nienna

Bride in England skrev 2008-07-14 15:12:01 följande:

hm nar skulle man fa den i safall? Vi ser inte varandra forran vi gifter oss.
    Dagen efter bröllopet!
  • Bride in England

ah! i see nja vet inte om det ar tradition i england..far kanske kolla upp sa jag inte star dar utan om m2b har en!

• T RO

DET mina vänner är humor på HÖG nivå!

Skrattade gott här hemma. Gör det något om jag snor idén? Vi ska också ha brunch och den sortens humor skulle gå klockrent hem i bekantskapskretsen! *fnissar lite till för mig själv*

hondafreak skrev 2008-07-14 14:47:36 följande:
    Hhan får en t-shirt av mig där det står GAME OVER på att ha till frukost morgonen efter med våra gäster.....
  • Fröken Larsson

Jag fick ingen; sa att jag inte ville ha någon. Jag visste att han visste att jag ville ha en, men han får verkligen förlamande prestationsångest när det gäller att ge mig saker (det brukar sluta med att han inte köper något alls bara för att han inte kan hitta "DEN" gåvan, upplevelsen etc) så jag sa till stackarn att om det nu inte känns varken bra eller roligt för honom att skaffa något så ville jag heller inte ha något.

Jag köpte två till honom i stället. Som några andra sa, det blir ju ändå så mkt fokus på bruden inför bröllopet, så det kändes bra att skämma bort honom lite.

• Tooticki

Jag sade till min man att jag inte ville ha någon, jag köpte en till honom som vi båda kunde njuta av istället; en weekendresa till Brügge.

• blivandefrulycklig

Vi ska inte ha något sånt alls för vi ska förlova oss till kaffet på morgonen istället... Lagt MASSOR med pengar på våra ringar istället..... Varit ihop i 4,5 år o inte förlovat oss men jag ville ha två ringar så vi bestämde att förlova oss på morgonen....Ska skicka in till tidningen en annons om förlovning samt en vigsel annons samma dag..-)

• Bride in England
    blivandefrulycklig skrev 2008-07-14 17:01:37 följande:
    Vi ska inte ha något sånt alls för vi ska förlova oss till kaffet på morgonen istället... Lagt MASSOR med pengar på våra ringar istället..... Varit ihop i 4,5 år o inte förlovat oss men jag ville ha två ringar så vi bestämde att förlova oss på morgonen....Ska skicka in till tidningen en annons om förlovning samt en vigsel annons samma dag..-)
    Ni forlovar er efter ni gift er alltsa??
  • blivandefrulycklig

Neeej, på morgonen innan vi gifter oss. Vi har ju tänkt att vakna ihop som vanligt.....

Svar på tråden Tror du att du får en morgongåva?