Örebro tråden nr 3....
kan ni tipsa om nån bra sida med brudbuketter? Vill inte ha de här bollarna utan nått lite...ledigare. Lite inspiration tack!
kan ni tipsa om nån bra sida med brudbuketter? Vill inte ha de här bollarna utan nått lite...ledigare. Lite inspiration tack!
Jag har pratat med floristen o kommit överens om att det ska vara blå rosor, ca 10-15 st, grönt och creme inslag med kanske nån silver tråd som löper igenom. Och ingen hållare.
Jag vill inte att den ska vara runt utan snarare avlång..Hm.. lite åt det här hållet :
www.bloomeryweddings.com/portfolio_detail.asp
Men hon hade ingen bild o visa mig o min "bild" finns bara i huvudet så om jag inte hittar nån bild på hur jag vill att den ska se ut får jag förlita mig på att det blir bra. Vilket det säkert blir, hon verkar duktig.
Lillan31
din var jättefin! Men något för rund för mig ;)
Nora080809
Wilma tårtan ÄR god så ni gör ett jättebra val!! ;) Våran ska smaka som operatårta, varför krångla till det lixom ;)
Vi har oxå beställt våran från Sveas, den är tre våningar, vit marsipan och med riktiga röda rosor o murgröna på. Jättefin!
Vi har precis blivit klara med vigselprogrammen. Ska ta tag i festhäften nu..
Vi har även varit o träffat kantorn o provat att gå in till vår ingångslåt. Var tvungen o kolla så det gick att gå in till utan att tappa balansen eller nått ;)
Nu börjar allt kännas jättespännande!!
Waersta
ja det vill jag oxå veta! ;)
Osså vill jag veta om det är nått vi borde tänka på till festen i bygdegården?? :)
waersta
Är det nått mer än dricksglas som fattas i bygdegården?
Hjälp... nu är det inte länge kvar!!
Lillaj
Vi låter alla fixa sin skjuts själva hem från festen.. Vi skriver numren till taxi i festprogrammen så de har.. Är det snålt kanske`? Äh.. det får bli så.. ;)
ok..ja de flesta som kommer på våran fest har runt 7-8 mil hem.. Men vi har erbjudit övernattningsalternativ (hemma i vårt hus, gratis då..:) ) o de som inte nappar på det, vilket är förvånansvärt få, får lixom lösa det själva..
Har du bestämt hur du ska håret nu då? Jag ska till "min" frisör måndagen samma vecka som jag gifter mig o slinga håret o prova lite.. Fast jag vet ju redan vad jag vill ha.
Lillaj
De är 24 inbjudna till kyrkan, så vi kommer skriva ut 24 st + 15 kanske.
Alltså, nu börjar jag bli riktigt nervös! Jag försöker t.o.m o inte tänka på bröllop, för jag får bara ont i magen..
Ni som gift er, är nervositeten befogad??!
hur gör man förresten för att inte klänningen ska bli smutsig när man tar korten? ett lakan ska vara bra har jag hört men..nått mer?