Örebro tråden nr 3....
Grattis!!!
Jag är så nervös nu så jag vet inte vad jag ska göra! Aahh!
Grattis!!!
Jag är så nervös nu så jag vet inte vad jag ska göra! Aahh!
det ska regna på lördag ;(((
Att det regnar någong gång under dagen gör inget men.. inte under fotograferingen!! Vi har ju ingenstans att vara då! Eller när vi kommer ur från kyrkan :(
Såg förresten att ni oxå åkte Bmw z3, körde ni själva då va?
fy fan...två dagar kvar! Inte ens det..! Shit.. Idag har vi grejjet i bygdegården, det kommer bli så himla fint. Känns bra..
Lillaj
Ja, fast våran är mörk blå. Precis som min brudbukett ;)) Tycker oxå det känns skönt att få vara ensamma i bilen en stund.. gör inget ;)
Im alive!! :) och numera gift. Ni kan se bilder på www.jmfoto.se/vip/080816
Korten blev över förväntan, känns så bra ;)
ja, jag ser inte nervös ut på ett enda kort ;) Och det var jag faktiskt inte heller. Jag hade en panikattack hos frisören men sen var jag lugn, t.o.m vid kyrkan ;)
Så himla gulligt när vår lilla näbb (brorsans dotter) gick fram o tog jonny i handen, två av hans favorit tjejer ;)
vi var i hardemo kyrka. Allt var såå fint ;)
åh, hade ni oxå honom? ;) Visst var han duktig?!
vi fotade bara mellan 12 o 13.30, så 1,5 timme. Ni har nog inget att oroa er för, vi är iaf jättenöjda! ;)
jag vet faktiskt inte.. förmodligen nått av de senare där vi står o tittar in i kameran. Iaf till tidningen..Vad tycer ni?
ja vi hade faktiskt tänkt förstora det ;) Ja, det har du kanske rätt i det, att det passar i tidningen.. Ska föreslå det ;)
Lillaj
Vad fina ni var!!
Jag gör egna tackkort med de papper vi använt till inbjudningar o festprogrammen, håller på med dom nu.
hörrni, skriver man Tack för uppvaktningen på bår bröllopsdag i tack korten? Känns...konstigt..?
Ja så ska jag skriva!
Vi skriver oxå lite olika i varje kort, tackar för olika saker o så men just den texten kommer finnas med i alla.
Tack!
Lillaj
Var ni med i tidningen i söndags igen?
ja, det är faktiskt skönt att det är över... Ska sätta in kort i tidningen o har två tackkort kvar här som ligger o blänger på mig men annars så!
Jag är i vecka 12! Fick reda på det veckan innan bröllopet, så chocken har släppt lite nu ;)
aah...du säger det.. det där mysiga har jag inte riktigt känt av än mellan illamåendet o tröttheten o det där med förlossning...njae.. jag väntar fortf, på att de ska komma med ett tredje alternativ. ;)
lillaj
Den 11e april är det beräknat att den lilla ska komma ut! Ja, det är lite skräckblandad förtjusning sådär...;)
lillaj
oj, det tror jag inte.. Då skulle väl fotografen frågat innan? Men nyfiken blev jag ju..
Lillaj
Jo det var vi! Två kort på oss, blev lite förvånad! ;) Visst är det lite roligt men jag trodde inte fotografen fick sätta in bilder utan att fråga? Men jaja.. bilderna var ju fina så..;)