• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • ElinPierre

Hej där! Har svärmor i Örebro och undrar nu om det finns några uthyrnings företag där? Behöver "partyclips" och eventuellt lite mer porslin och så...

• Jonna83

lillaj

Den 11e april är det beräknat att den lilla ska komma ut! Ja, det är lite skräckblandad förtjusning sådär...;)

• MissDevout

Tackkorten är postade och har kommit fram..ååååh så skönt

Nu är det bara förstoringarna kvar!

• lillaj

Jonna83: Är det du som är med i nya bröllopsguiden (tror jag att det var alla fall) i ett reklaminslag för en fotograf? Snabbläddrade lite i går kväll när vi var på Coop Forum och tyckte att jag kände igen (bilderna på) dig.

Känner igen det där med skräckblandad förtjusning, kände typ exakt

Jonna83 skrev 2008-09-24 20:57:55 följande:
    lillajDen 11e april är det beräknat att den lilla ska komma ut! Ja, det är lite skräckblandad förtjusning sådär...;)
  • Waersta

Jag fick mina igår och idag åker de på lådan. Jag håller tummarna för att de kommer fram på måndag.

Vi har inte gjort några förstoringar alls än.. måste ta tag i det där. Vi har inte bestämt oss hur vi vill göra än. Skulle vilja ha ett kollage med många ramar men inte bara bröllopskort.. jaja, jag hinner fundera lite till.

MissDevout skrev 2008-09-25 20:19:25 följande:
    Tackkorten är postade och har kommit fram..ååååh så skönt Nu är det bara förstoringarna kvar!
  • lillaj

VI har inte heller gjort några förstoringar än men det kommer. Framkallade massvis med bilder som vi hämtade i går och blev jättebesviken för bilderna var beskurna så huvudet blev kapat på flera bilder. Det värsta är att vi verkligen frågade och pratade men dem i butiken vi framkallade. Ska ringa och kanske gå dit nån dag, snacka om irriterande...

Waersta skrev 2008-09-26 09:11:30 följande:
    Jag fick mina igår och idag åker de på lådan. Jag håller tummarna för att de kommer fram på måndag.Vi har inte gjort några förstoringar alls än.. måste ta tag i det där. Vi har inte bestämt oss hur vi vill göra än. Skulle vilja ha ett kollage med många ramar men inte bara bröllopskort.. jaja, jag hinner fundera lite till.
  • Jonna83

lillaj

oj, det tror jag inte.. Då skulle väl fotografen frågat innan? Men nyfiken blev jag ju..

• MissDevout

Vi tänkte göra en stor förstoring 100*150 på canvas i svartvitt att ha i vardagsrummet, mer som en tavla. Sen tänkte jag ev köpa en lång tavellist och sätta i sovrummet ovanför sängen soch framkalla en del kort på detaljer (mannens manchettknappar, buketten), kort på oss var och en och ställa där i fina ramar på rad, sen kan man ju byta ut motiven efterhand man tröttnar

• Waersta

Intressant. Låter superfint!

MissDevout skrev 2008-09-26 23:10:19 följande:
    Vi tänkte göra en stor förstoring 100*150 på canvas i svartvitt att ha i vardagsrummet, mer som en tavla. Sen tänkte jag ev köpa en lång tavellist och sätta i sovrummet ovanför sängen soch framkalla en del kort på detaljer (mannens manchettknappar, buketten), kort på oss var och en och ställa där i fina ramar på rad, sen kan man ju byta ut motiven efterhand man tröttnar
  • dragonesse

Folk tjatar på oss att vi ska sätta in annons tidningen, så vi tänkte väl göra det... men hur gör man rent praktiskt? Tänkte sätta in annons i NA och NWT. Kan man göra det på nätet eller måste man prata med dem direkt? Kollade runt på nätet men det verkade som man bara kunde beställa en vigsel-annons där, dvs utan bild.

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....