• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • lillaj

Lycka till MissDevout! Jag håller tummarna för vädret och dansar soldans för att vädret ska bli fint i dag och i morgon

MissDevout skrev 2008-08-07 23:04:39 följande:
    Nu är det slutspurt för oss, festlokalen dukad och allt är under kontroll (tror jag) Nästa gång jag loggar in här är jag gift!
  • HannaMagnus

Hoho!

Igår fixade jag gästprogram tillsammans med tre vänner, 97 stycken, sedan tog tråden som vi knöt ihop dem med slut... 97 var exakt det vi behövde, men ska ändå göra ett par till i reserv. Jättenöjd med resultatet, enkla men fina!

Det enda som ska fixas idag är att placera ut stenarna som ska vara till bordsplaceringen och festhäftena. Kanske stryka barnens kläder, sen är det bara att vänta Jag är inte ett dugg nervös just nu, men har ju nyss vaknat så det kommer väl.

Kom på att det kanske är lämpligt att införskaffa ett parply också, så det ska jag göra, så att jag slipper stå med mitt superstora raceparaply i svart och gtönt imorgon...

Lycka till idag MissDevout!!!

• Waersta

Vi hade ett röt lithells paraply.

HannaMagnus skrev 2008-08-08 08:58:09 följande:
    Hoho!Igår fixade jag gästprogram tillsammans med tre vänner, 97 stycken, sedan tog tråden som vi knöt ihop dem med slut... 97 var exakt det vi behövde, men ska ändå göra ett par till i reserv. Jättenöjd med resultatet, enkla men fina!Det enda som ska fixas idag är att placera ut stenarna som ska vara till bordsplaceringen och festhäftena. Kanske stryka barnens kläder, sen är det bara att vänta Jag är inte ett dugg nervös just nu, men har ju nyss vaknat så det kommer väl.Kom på att det kanske är lämpligt att införskaffa ett parply också, så det ska jag göra, så att jag slipper stå med mitt superstora raceparaply i svart och gtönt imorgon...Lycka till idag MissDevout!!!
  • HannaMagnus

Waersta - Får jag låna? Fast då kanske mitt funkar lika bra...

• Waersta

Nackdelen var att det var trasigt också.. Så vi fick stå och hålla upp paraplydelen med en hand och skaftet med en.

HannaMagnus skrev 2008-08-08 09:33:18 följande:
    Waersta - Får jag låna? Fast då kanske mitt funkar lika bra...
  • HannaMagnus

Du är så skön Waersta, nu känns mitt paraply helt rätt! Har förresten ett barnparaply med disneyprinsessorna, det kan också funka!!

• Waersta

Det var inte tänkt att det skulle vara trasigt.. Men det funkade iaf. Jag skulle inte köpa ett nytt paraply. Pengarna går åt ändå tyvärr.

HannaMagnus skrev 2008-08-08 09:38:42 följande:
    Du är så skön Waersta, nu känns mitt paraply helt rätt! Har förresten ett barnparaply med disneyprinsessorna, det kan också funka!!
  • påskharen

Lycka till imorgon lillaj och nora080809. Hoppas att ni får en underbar dag. Själv tror jag på möhippa imorgon.

• MissDevout

Nu är jag gift Finns några bilder i galleriet. Hoppas lillaj och nora080809 haft det jättebra idag!

Med facit i hand, aldrig trodde jag man kunde bli så nervös och oj så dumt att hänga upp sig på detaljer som inte spelade någon som helst roll

Min man (skumt att skriva så) har hela dagen kallat mig för Fru Welin

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....