• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • lillaj

Okej, förstår att det kan vara en viss utmaning med 4 barn, jag tycker ETT kan vara nog så stor utmaning i vissa sammanhang

Waersta skrev 2008-07-27 08:40:57 följande:
    *fortfarande svett* Det är ganska påfrestande att kryssa med 4 ungar, (2 mina) Känns som om man gnäller hela tiden, "kom hit" "gå inte dit" osv.. men barnen gillade det supermycket!! Igår var vi till skara sommarland, där behövdes inget tjat alls.
  • Waersta

Jag som är sugen på fler.. men när man är iväg på sånna där grejer så är jag glad att vi bara har två.

lillaj skrev 2008-07-27 08:49:57 följande:
    Okej, förstår att det kan vara en viss utmaning med 4 barn, jag tycker ETT kan vara nog så stor utmaning i vissa sammanhang
  • MissDevout

Åååh så fint, gud vad sugen jag blir! Jag säger som jag sa förut, ni ser helt perfekta ut!

Jag börjar bli lite nervös nu, inte många dagar kvar...

Waersta skrev 2008-07-27 08:00:40 följande:
    holmlund.weddingannouncer.com några kan jag bidra med.
  • MissDevout

Jag var vid Officersmässen i dag och kollade av porslin och glas och de hade inga champagneglas (som jag misstänkte) Vi funderar på att låna ihop champangeglas, så det kommer bli en massa olika varianter på glas, kan det funka ut tror ni? Eller kommer man tyckta det ser knasigt ut? Alternativet är ju att hyra av cateringfirman eller köpa tråkiga i plast (det vill jag helst inte) Vad säger ni?

• lillaj

Har ni många som vill låna ut så är väl det ett sätt som jag kanske skulle föredra men jag kanke inte skulle vilja låna ut mina intermezzo själv iofs. Alt är ju dem billiga och dem är helt okej och det gör inget om dem går sönder heller så det beror ju på hur många i er omgivning som är villiga att låna ut sina glas Sen blir det ju mer enhetligt om man har alla lika men det är inget måste tycker jag personligen!

• Waersta

Jag har 59 st om du behöver låna.

MissDevout skrev 2008-07-27 16:28:38 följande:
    Jag var vid Officersmässen i dag och kollade av porslin och glas och de hade inga champagneglas (som jag misstänkte) Vi funderar på att låna ihop champangeglas, så det kommer bli en massa olika varianter på glas, kan det funka ut tror ni? Eller kommer man tyckta det ser knasigt ut? Alternativet är ju att hyra av cateringfirman eller köpa tråkiga i plast (det vill jag helst inte) Vad säger ni?
  • Nora080809

Hør med Svalan tror att du kan hyra champangeglas genom dem! Vi hyra cognacskupor dær och jag tror de tar 2,50 kr/st.

• Jonna83

waersta

Är det nått mer än dricksglas som fattas i bygdegården?

Hjälp... nu är det inte länge kvar!!

• lillaj

Vi har haft vigselsamtal med vår präst i dag och det blev så verkligt allt plötsligt och det kändes riktigt bra!! Allt är fixat och klart nu princip, lämnat hindersprövningsblanketter, gått genom vigselprogram och övat!! LÄNGTAR!!

I morgon ska vi hämta klänning och ringar och köpa underkläder!

• Waersta

Nej, tror det bara var glasen vi saknade.. eller förästen, vi tog med egna vasar och skålar också.

Jonna83 skrev 2008-07-29 19:53:42 följande:
    waerstaÄr det nått mer än dricksglas som fattas i bygdegården? Hjälp... nu är det inte länge kvar!!
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....