• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • Waersta

Här på en snabbvisit. Har inte en bild än.. men det var uuuuuunderbart!! Vi hade lite oflyt med regnet.. var tvugna att skjuta på vigseln 15 minuter, men gifta blev vi.
    Festen var kanon! Kunde inte bli bättre. Halv två kom vi till hotellet. Åh så mycket roliga presenter det blev, vi hade önskat oss sånt som går att äta, drick eller göra.

Jag är så lycklig nu!!

Snart kommer det bilder!

• HannaMagnus

HÄRLIGT att höra!! GRATTIS igen! Vi körde förbi Riseberga igår efter att ha varit och provat våra kläder till bröllopet, då var kl 15 och vi såg massa bilar på parkeringen bla en med "NYGIFTA" på...gissa om jag var sugen på att stanna . Då regnade och vi tänkte på er och undrade lite hur det gick...

Väntar på bilder!!

Förresten...jag skulle hälsa från min kusin Sandra, som vi red ihop med, hon undrade om det är samma Gunnar som du jagade på moppe på den tiden som du lyckats fånga nu...?? *ASGARV* Hon hälsade och grattade iallafall...

• lillaj

Åh vad roligt att höra att allt gick bra!!!! Jag tänkte också på er i går! Ser fram emot bilder

Waersta skrev 2008-07-20 18:48:16 följande:
    [citat]
    Här på en snabbvisit. Har inte en bild än.. men det var uuuuuunderbart!! Vi hade lite oflyt med regnet.. var tvugna att skjuta på vigseln 15 minuter, men gifta blev vi.Festen var kanon! Kunde inte bli bättre. Halv två kom vi till hotellet. Åh så mycket roliga presenter det blev, vi hade önskat oss sånt som går att äta, drick eller göra. Jag är så lycklig nu!! Snart kommer det bilder!
    [/citat
  • Jonna83

Grattis Waersta! Lite avundsjuk, vill oxå precis ha haft bröllopet o vara gift.. ;)

• Waersta

Tack, o tack o tack!

Nu finns det en pluttbild på mig när vi precis är klara hos frissan. Har inte fått fotografens bilder än..

• lillaj

Det är väl inte så bara Alla måste inte pka till Karibien ju.

Waersta skrev 2008-07-18 07:55:40 följande:
    Inte mer än ålandskryssningen på onsdag.
  • MissDevout

Waersta - GRATTIS!
    Gud vad snygg du var!!! (mannen oxå förstås) du måste vara supernöjd, så där snygg vill jag oxå vara när det är dags!!!!
    Och klänningen var ju helt underbar

• lillaj

Nu längtar jag så jag nästan blir galen till 9 aug och när det är vår tur!! Nu börjar det kännas att det är nära. Inte alls mycket kvar att fixa. Ringa om tårta, prova/sy in/hämta klänningen, hämta mannens kläder, klippa och slinga håret, printa fest-, vigsel- barnfesthäfte, ordna bordsplaceringstavlan och träffa prästen! That´s it i think!

Mitt i denna glädje ska mamma begravas på fredag. Hoppas att det blir vackert och fint. Det är en väldigt märklig känsla kring allt, att vara ledsen ena stunden och jätteglad andra men jag tror att bröllopet är en bra hjälp att hålla sig på fötterna just nu. Sörjer gör jag ju så klart men det känns ändå lättare på något obeskrivligt sätt. Mamma finns hela tiden i mina tankar och det värmer och stärker mig så att jag orkar allt. Jag vill inte förstöra er andras glädje men måste ändå skriva av mig lite och ni flesta i tråden vet ju vad som hänt.

Hur går det för dig nora080809? När kommer ni till Nora innan?

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....