• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • MissDevout

Waersta - börjar du bli nervös eller är du en sån där lugn typ?

• HannaMagnus

Jonna - Fina servetter, och kanon med placeringskorten. Jag har inte listat ut hur vi ska göra med våra bordsplaceringskort, funderar på att skriva namn på stenar eftersom vi kommer att vigas vid vattnet. Blir lite sjötema...

MissDevout - Sör tiara! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha i håret. Lite suge på ett hårsmycke i form av en blomma el liknande, i silverfärgad tråd och pärlor, men har inte hittat nån jag gillar...

Waersta - Hur var bönehuset?

Nu ska jag fundera ut hur mycket alkoholhaltigt sryck som måste inhandlas. Inte det lättaste att beräkna...

• Waersta

Idag är jag inte nervös, var det igår..

MissDevout skrev 2008-07-17 11:16:35 följande:
    Waersta - börjar du bli nervös eller är du en sån där lugn typ?
  • Waersta

Bönehuset var inget för oss..
    nu håller vi tummarna för bra väder helt enkelt.

Jag är jättetrött.. orkar inte riktigt vara nervös. Har svårt att sova på nätterna nu.

HannaMagnus skrev 2008-07-17 19:57:03 följande:
    Jonna - Fina servetter, och kanon med placeringskorten. Jag har inte listat ut hur vi ska göra med våra bordsplaceringskort, funderar på att skriva namn på stenar eftersom vi kommer att vigas vid vattnet. Blir lite sjötema...MissDevout - Sör tiara! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha i håret. Lite suge på ett hårsmycke i form av en blomma el liknande, i silverfärgad tråd och pärlor, men har inte hittat nån jag gillar...Waersta - Hur var bönehuset?Nu ska jag fundera ut hur mycket alkoholhaltigt sryck som måste inhandlas. Inte det lättaste att beräkna...
  • lillaj

Tror ocksåatt jag kommer ha svårt att sova nätterna precis innan trots att jag normalt sett är en sjusovare ¨

Waersta skrev 2008-07-17 20:18:42 följande:
    Bönehuset var inget för oss..nu håller vi tummarna för bra väder helt enkelt.Jag är jättetrött.. orkar inte riktigt vara nervös. Har svårt att sova på nätterna nu.
  • Waersta

Jag brukar somna på två minuter.. men inte längre.. fast idag är jag riktigt trött. Lokalen är dekorerad halvvägs, allt tar mycket längre tid än vad man kan tro. Bara att byta gardiner och få upp andra tog lång tid.
    Jag har precis gjort i ordning på naglarna.
    Imorgon dekorerar vi resten.
    Fick problem med rosorna idag, hade beställt cerise, istället fick vi ljusrosa, så nu har vi fixat röda istället.
    Upptäckte att det inte fanns så många dricksglas i lokalen med.. men det ordnar vi genom att låna från mammsens jobb.

*ryser* kollar på 5an.. ingen film för mig.

lillaj skrev 2008-07-17 21:42:30 följande:
    Tror ocksåatt jag kommer ha svårt att sova nätterna precis innan trots att jag normalt sett är en sjusovare¨
  • Jonna83

ahh...waersta, vad menar du med inte så många dricksglas? Hur många är det?! ;)

• Waersta

Vanliga glas fanns det inte 5 likadana. max 25 sammanlagt.

Jonna83 skrev 2008-07-17 23:16:36 följande:
    ahh...waersta, vad menar du med inte så många dricksglas? Hur många är det?! ;)
  • lillaj

Waersta: ny väderuppdatering från mig! Det ska enligt SMHI`S hemsida bli molnigt och +16 i morgon förmiddagen och SOL +16 grader 12-18!!!Det ser ju faktiskt rätt klovande ut om än aningens kyligt men då slipper ni svettas

• Waersta

Jag älskar dina väderrapporter! Då kör vi utomhus helt enkelt!! Underbart! Nu längtar jag! Kan inte riktigt fatta att JAG IMORGON ska stå brud och säga ja inför alla.

lillaj skrev 2008-07-18 06:59:20 följande:
    Waersta: ny väderuppdatering från mig! Det ska enligt SMHI`S hemsida bli molnigt och +16 i morgon förmiddagen och SOL +16 grader 12-18!!!Det ser ju faktiskt rätt klovande ut om än aningens kyligt men då slipper ni svettas
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....