• neeke1972

Örebro tråden nr 3....

Nya Örebro tråden....

080503 Bennis (Ljusnarsbergs kyrka)
    080517 E hjärta A (Almby kyrka)
    080531 Fru Hennerdal (Tysslinge kyrka)
    080614 LiMa2008 (Almby kyrka)
    080614 Ermina (Mörby gård/Bygdegården Ekeby)
    080628 Ilbäcksan (Ekeby kyrka)
    080628 marjoh (Ervalla kyrka)
    080719 Waersta (Riseberga Amfiteater)
    080719 snartfruG
    080802 2aug08 (Glanshammarsåsen)
    080809 lillaj (Ljusnarsbergs kyrka)
    080809 nora080809 (Nora kyrka)
    080816 Jonna83 (Kumla?)
    080816 neeke1972 (Almby kyrka)
    080816 dragonesse (Ölsboda Herrgård)
    080906 LT080906 (Mosjö kyrka)
    080906 sakke (Axbergs kyrka)
    080920 EmmaErik

Här snackar vi bröllop....

• Svar på tråden Örebro tråden nr 3....
  • Jonna83

hallå, vad där det för annons ni pratar om??

Jag kommer ge ett tackkort till min frisör, men hon är nog den enda..

Tänkte skippa tiara o köpa små diamanter man sätter i håret istället.. kanske ha nån murgröna oxå, frisören sa att det var jättesnyggt. Har själv aldrig sett det.

HannaMagnus

Vi ska få hem en liten mellan Pinscher valp! (dobermann fast strl mindre) Längtar sååå, bara 9 dagar kvar nu ;)

• Jonna83

har förresten suttit o vikt klart alla servetter till middagen nu! Trätt pärlor på ståltråd o satt bordsplaceringskorten på. Blev riktigt nöjd! ;) Finns i mitt galleri.

• MissDevout

Jonna83 - låter superfint med murgröna i håret!

Vad fina dina servetter var, jag tänkte bara rulla ihop mina som en rulle och knyta en rosett runt om, det får duga Blir alltid lika imponerad över hur pyssliga folk är här på BT!

Jag har tänkt att ha tiaran med hjärtan i mitt galleri, och sen är min klänning ljusrosa, jag kommer se ut som en prinsessa Ska dock inte göra provuppsättning förräns en vecka innan bröllopet så jag hinner nog ändra mig många gånger tills dess.

• MissDevout

Waersta - nu har jag också sett din annons, vilket fint namn du har! Beatrix eller Bea står med på min inre lista med namn för ev framtida dotter

• Jonna83

MissDevout

Servetterna var inte svåra att vika, jag är riktigt dålig på att vika servetter o få det fint annars men det här var lätt. Nu blev ju visserligen inte alla lika stora, breda eller långa men äh.. dom ligger ju inte precis bredvid varann så det syns inte ;)

• Waersta

Vigselannons i Na.

Jonna83 skrev 2008-07-16 18:34:54 följande:
    hallå, vad där det för annons ni pratar om??Jag kommer ge ett tackkort till min frisör, men hon är nog den enda..Tänkte skippa tiara o köpa små diamanter man sätter i håret istället.. kanske ha nån murgröna oxå, frisören sa att det var jättesnyggt. Har själv aldrig sett det.HannaMagnusVi ska få hem en liten mellan Pinscher valp! (dobermann fast strl mindre) Längtar sååå, bara 9 dagar kvar nu ;)
  • Waersta

Tack! Gillar mitt namn faktiskt..

MissDevout skrev 2008-07-16 19:37:37 följande:
    Waersta - nu har jag också sett din annons, vilket fint namn du har! Beatrix eller Bea står med på min inre lista med namn för ev framtida dotter
  • lillaj

Waersta: kollade precis smhi´s hemsida och väderutsikterna för lördag och det ser ut som uppeåll alla fall på lördag eftermiddag! Regn på natten till lö och på kvällen men uppehåll och lite sol/moln 06-18! Vi håller tummarna att prognosen stämmer så ni får lite sol på er

• Waersta

Tack! Du ger mig hopp.

lillaj skrev 2008-07-17 07:14:13 följande:
    Waersta: kollade precis smhi´s hemsida och väderutsikterna för lördag och det ser ut som uppeåll alla fall på lördag eftermiddag! Regn på natten till lö och på kvällen men uppehåll och lite sol/moln 06-18! Vi håller tummarna att prognosen stämmer så ni får lite sol på er
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....