• Waersta

Örebro tråden nr 3....

nää.. vet inte om jag orkar. Får försöka ta tag i det där.. tänkte jag skulle få lite bilder först.

MissDevout skrev 2008-07-23 20:01:01 följande:
    Waersta - har du skrivit någon bröllopsberättelse här på BT än?
  • Waersta

Tack! Kul att du gillar dem! Vi har ca 2000 bilder att välja mellan så jag har verkligen bara valt ut några stycken..

lillaj skrev 2008-07-27 08:25:46 följande:
    GUUUUUUD vad fina ni är på bilderna! Det syns verkligen hur lyckliga ni är Jätteroligt att se och man blir ju knappast mindre sugen på sitt eget bröllop
  • Waersta

*fortfarande svett* Det är ganska påfrestande att kryssa med 4 ungar, (2 mina) Känns som om man gnäller hela tiden, "kom hit" "gå inte dit" osv.. men barnen gillade det supermycket!! Igår var vi till skara sommarland, där behövdes inget tjat alls.

lillaj skrev 2008-07-27 08:38:56 följande:
    Waersta: Hade ni det bra på kryssningen föresten?
  • Waersta

Jag som är sugen på fler.. men när man är iväg på sånna där grejer så är jag glad att vi bara har två.

lillaj skrev 2008-07-27 08:49:57 följande:
    Okej, förstår att det kan vara en viss utmaning med 4 barn, jag tycker ETT kan vara nog så stor utmaning i vissa sammanhang
  • Waersta

Jag har 59 st om du behöver låna.

MissDevout skrev 2008-07-27 16:28:38 följande:
    Jag var vid Officersmässen i dag och kollade av porslin och glas och de hade inga champagneglas (som jag misstänkte) Vi funderar på att låna ihop champangeglas, så det kommer bli en massa olika varianter på glas, kan det funka ut tror ni? Eller kommer man tyckta det ser knasigt ut? Alternativet är ju att hyra av cateringfirman eller köpa tråkiga i plast (det vill jag helst inte) Vad säger ni?
  • Waersta

Nej, tror det bara var glasen vi saknade.. eller förästen, vi tog med egna vasar och skålar också.

Jonna83 skrev 2008-07-29 19:53:42 följande:
    waerstaÄr det nått mer än dricksglas som fattas i bygdegården? Hjälp... nu är det inte länge kvar!!
  • Waersta

Var krav från de som betalar att vi ska vara med så fort som möjligt.

lillaj skrev 2008-08-03 09:39:59 följande:
    Åh, vad det ska bli kul att se!!! Ni är snabba må jag säga
  • Waersta

Du missade inget. Samma bild finns i fotoalbumet på hemsidan.

MissDevout skrev 2008-08-03 20:19:26 följande:
    Idag har jag strukit 52 servetter och rullat ihop dem och knytit band runt och äntligen blev vi färdiga med gästpresentationerna och vigselprogrammet, så skönt!Jag glömde köpa na lillaj, vi har en men jag vill ligga lite lågt tills vi är gifta, så jag skriver ingen adress än...men lovar att skriva ner den sen när vi har lite roliga foton där (efter bröllopet).
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....