Örebro tråden nr 3....
kort nr 6 på sida 2.
kort nr 6 på sida 2.
Imorgon kväll borde vi vara hemma, slå en pling innan!
Vi hade ett röt lithells paraply.
Nackdelen var att det var trasigt också.. Så vi fick stå och hålla upp paraplydelen med en hand och skaftet med en.
Det var inte tänkt att det skulle vara trasigt.. Men det funkade iaf. Jag skulle inte köpa ett nytt paraply. Pengarna går åt ändå tyvärr.
Jättefina var ni! Kul ni var i riseberga och tog kort. Samma som vi ju!
I vilken kyrka var vigseln?
Tack för att ni ville dela våran bröllopsdag med oss?
Vi skriver olika i alla och tackar om det är någon som hjälpt till med något eller gett något speciellt så nämner vi det.
Fina ni var i tidningen!
Vi jobbar ju jättemycket mot Ica.. Fast det är det väl många företag som gör iofs.
Jobbar på lithells i Sköllersta.. men vi äger ju även gamla sardus, falbygdens ost, Ridderheims, pastejköket, sibylla osv.
Hallå!! *eko*
Nu har vi äntligen beställt tackkort, blev från qpix som Lillaj tipsade om längre bak.
Skönt att allt är över nu. Efterdyningarna av alla kostnader börjar lägga sig också.
Har ni börjat producera bebbisar nu ni som inte hade det innan? Själva har vi ju redan två gossar så vi har redan fyllt våran kvot.
Härligt! Grattis!!
Blir lite avundsjuk. Det är så otroligt mysigt för att inte tala om hur fantastiskt det är med en förlossning!
Vi har inte framkallat några kort alls än. *skäms*
Men ni tränar väl iaf?
Precis, tänk om man gör fel när det är dags.. mycket viktigt att man vet vad man håller på med.
Jag fick mina igår och idag åker de på lådan. Jag håller tummarna för att de kommer fram på måndag.
Vi har inte gjort några förstoringar alls än.. måste ta tag i det där. Vi har inte bestämt oss hur vi vill göra än. Skulle vilja ha ett kollage med många ramar men inte bara bröllopskort.. jaja, jag hinner fundera lite till.
Intressant. Låter superfint!
Jag mailade in våran bröllopsbild till na. 750kr betalade vi.
Vad fina ni var i tidningen!!
Det är för att alla deras bekanta, som inte var på bröllopet ska se hur snygga nu var. Så att de ka skryta om allt du vet.. mammor.
Min mamma och min mormor betalade annonsen. Vi hade inte tänkt att ha någon.
Som lillaj tipsade om använde jag mig av qpix.se gick superfort. billigt också. 35kort x 6kr styck.