• MissDevout

Örebro tråden nr 3....

Nu är det slutspurt för oss, festlokalen dukad och allt är under kontroll (tror jag) Nästa gång jag loggar in här är jag gift!

• MissDevout

Nu är jag gift Finns några bilder i galleriet. Hoppas lillaj och nora080809 haft det jättebra idag!

Med facit i hand, aldrig trodde jag man kunde bli så nervös och oj så dumt att hänga upp sig på detaljer som inte spelade någon som helst roll

Min man (skumt att skriva så) har hela dagen kallat mig för Fru Welin

• MissDevout

Du kommer överleva, jag lovar

Jonna83 skrev 2008-08-10 21:27:18 följande:
    Grattis!!! Jag är så nervös nu så jag vet inte vad jag ska göra! Aahh!
  • MissDevout

Det regnade i princip hela tiden från lunch när vi gifte oss. vi tog våra kort ute och jag tror det blev bra ändå Tror inte det syns på korten att det regnar samt att det är mycket bättre ljus att fotografera i. Min klänning var jättesmutsig nertill när vi skulle gifta oss men det syntes inte

• MissDevout

Grattis! Vad fina ni var!

Och vad snopen jag blev att se att ni redan fått korten från Jan, vi har inte fått våra än och vi gifta oss ju helgen innan...vill ha dem nu!

Jonna83 skrev 2008-08-17 19:44:32 följande:
    Im alive!! :) och numera gift. Ni kan se bilder på www.jmfoto.se/vip/080816Korten blev över förväntan, känns så bra ;)
  • MissDevout

Jag vet inte än, jag har ju inte sett några kort, men jag hoppas de blev bra, kollade ju några gånger i hans display men svårt att se hur det blir. Men han tog kort under ca 4 h så han har väl lite att gå igenom. Hur länge fotade ni?

Jonna83 skrev 2008-08-18 21:20:21 följande:
    åh, hade ni oxå honom? ;) Visst var han duktig?!
  • MissDevout

Vilket foto ska ni ha i tidningen? Och vilket ska ni ha som tackkort? *nyfiken*

Jonna83 skrev 2008-08-19 15:18:19 följande:
    vi fotade bara mellan 12 o 13.30, så 1,5 timme. Ni har nog inget att oroa er för, vi är iaf jättenöjda! ;)
  • MissDevout

Jag gillar dem som är på er snett uppifrån sett, de skulle passa i tidningen. Sida 3 andra raden uppifrån.

Jonna83 skrev 2008-08-19 21:02:00 följande:
    jag vet faktiskt inte.. förmodligen nått av de senare där vi står o tittar in i kameran. Iaf till tidningen..Vad tycer ni?
  • MissDevout

Men det absolut vackraste kortet är när ni sitter på fältet och solen lyser bara på er Det skulle jag förstora om jag var er.

Jonna83 skrev 2008-08-19 21:02:00 följande:
    jag vet faktiskt inte.. förmodligen nått av de senare där vi står o tittar in i kameran. Iaf till tidningen..Vad tycer ni?
  • MissDevout

dragonesse - Grattis!

Vi ser fram emot att få se bilder sen!

• MissDevout

dragonesse, vad fina ni var! Och vilket underbart hår du ser ut att ha, är allt ditt? (får man fråga det?)

• MissDevout

Hej, ska posta våra tackkort i dag, hoppas vi är med i tidningen på söndag.

Sen är det förstoringarna kvar...

Sen är det färdigt! ska bli så skönt, jag är lite trött på allt som har med bröllop att göra.

nu ser jag fram emot vår honeymoon i januari, då ska vi åka till Maldiverna i 2 v.

Ingen reproduktion startad, det dröjer nog ett tag.

Grattis Jonna83

• MissDevout

Waersta - Jepp, man vill ju vara säker på att göra rätt när det är dags

• MissDevout

Precis!!!!

Waersta skrev 2008-09-24 15:54:17 följande:
    Precis, tänk om man gör fel när det är dags.. mycket viktigt att man vet vad man håller på med.
  • MissDevout

Tackkorten är postade och har kommit fram..ååååh så skönt

Nu är det bara förstoringarna kvar!

• MissDevout

Vi tänkte göra en stor förstoring 100*150 på canvas i svartvitt att ha i vardagsrummet, mer som en tavla. Sen tänkte jag ev köpa en lång tavellist och sätta i sovrummet ovanför sängen soch framkalla en del kort på detaljer (mannens manchettknappar, buketten), kort på oss var och en och ställa där i fina ramar på rad, sen kan man ju byta ut motiven efterhand man tröttnar

• MissDevout

Tack vad snäll du är!

Det var nog de mest bortkastade pengarna i samband med bröllopet, det var enbart för mammas och svärmors skull
    Och det är ju egentligen så korkat, för de enda de kommer göra är att klippa ut annonsen och sätta den på kylen eller på nån anslagstavla, de kan ju få samma kort av oss som ett riktigt fotografi.. Jag förstår inte riktigt grejen med mammor och annonser i tidningen...

Waersta skrev 2008-09-28 21:08:08 följande:
    Vad fina ni var i tidningen!!
  • MissDevout

Hahaha, ja det är väl så, snäll mormor och mamma iaf som betalade

Waersta skrev 2008-09-29 11:17:12 följande:
    Det är för att alla deras bekanta, som inte var på bröllopet ska se hur snygga nu var. Så att de ka skryta om allt du vet.. mammor. Min mamma och min mormor betalade annonsen. Vi hade inte tänkt att ha någon.
  • MissDevout

Jag beställde själva korten från kortdesign (dyrt...) som resten av våra trycksaker, sen framkallade jag kort från fotografen själv hos postfoto (bilderna blir alltid bra där) med en vit kant runt. 33 kort gick på 88 kr inklusive frakt.

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....