• lillaj

Örebro tråden nr 3....

Om en vecka den här tiden har vi svarat ja till varandra!! Pirrigt och spännande

• lillaj

2aug08: Hoppas det gått/går bra idag och att ni har en härlig bröllopsdag!!!!

• lillaj

Åh, vad det ska bli kul att se!!! Ni är snabba må jag säga

Waersta skrev 2008-08-03 09:30:43 följande:
    Med i tidningen idag.
  • lillaj

Vad fina ni är!!

Waersta skrev 2008-08-03 10:17:23 följande:
    Var krav från de som betalar att vi ska vara med så fort som möjligt.
  • lillaj

Allt känns så himla bra! I kväll har vi suttit och bläddrat genom några bröllopsböcker och tidningar och längtat och det känns skönt att reflektera så här långt, får hoppas att man lyckas med det på lördag också!

Synd bara att man måste jobbai veckan..

• lillaj

Okej! Vi har vår sida för att hålla våra gäster uppdaterade kring vårt bröllop! Kommer verkligen sakna att detta planerande när allt är klart men det ska också bli så mysigt och underbart att uppleva den här dagen!

MissDevout skrev 2008-08-03 20:19:26 följande:
    Idag har jag strukit 52 servetter och rullat ihop dem och knytit band runt och äntligen blev vi färdiga med gästpresentationerna och vigselprogrammet, så skönt!Jag glömde köpa na lillaj, vi har en men jag vill ligga lite lågt tills vi är gifta, så jag skriver ingen adress än...men lovar att skriva ner den sen när vi har lite roliga foton där (efter bröllopet).
  • lillaj

Vädret ser inte ut att bli nått vidare på lördag. Dags att försöka muntra upp sig trots detta och inte låta det påverka stämningen, just nu fick jag en liten svacka pga. det.... Jag som ville ha SOL på vår bröllopsdag!

• lillaj

Nu är vigselprogrammen printade och vikta! En punkt att bocka va från listan! Men, det värsta är kvar och det är festprogrammen, det kommer ta en hel evighet så sy ska vi verkligen inte göra, det blir tråkigt nog häftapparaten utan tvekan Vågar inte printa dem förens i morgon med tanke på att man inte vill behöva printa en extra gång om något skulle ändras.

• lillaj

Jag kan ju bara säga att det är rätt meningslöst att försöka jobba när man gifter sig på lördag för det enda man tänker på är ju BRÖLLOPET Just nu uppdaterar vi bordsplaceringstavlan eftersom vi fick en avbokning i går. Tur i oturen kan man säga men nu fick de gäster som ville samåla plats i toastmasterparets bilar för hemtransport utan att blanda in taxibolaget och sen blev det inte lika trångt i salen eftersom vi ville ha 3 tungor istället för 4 och inga hörnplatser förutom barnstolar. Nu ska vi strxa träffa vårt toastmasterpar för en sista avstäming och test av projektor. Det känns pirrigt och härligt! Det är väldigt mysigt så här innan när man kan reflektera lite över vad som komma skall! Nu är det bara vädret vi hoppas på, superhett lär det inte bli men lite sol skulle jag gärna vilja ha istället för regn när vi kommer ut från kyrkan så inte gästerna flyr utan vill stanna en stund och kramar och graturlera oss

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....