• lillaj

Örebro tråden nr 3....

Vi har fått några smakprov på de bilder som vår fotograf tog på vårt bröllop (porträtt, i kyrkan och utanför kyrkan) och dem är sååå fina. Vi ska få skivan med alla bilderna den här veckan så vi väntar med spänning för vi vill sätta in en bild i tidningen snart!

• lillaj

Vi har lagt ut fler bilder som vår fotograf tagit på vår bröllopssida karin-raynhardt.weddingannouncer.com/

Det droppar in skivor med bilder från våra vänner lite då och då som dem tagit! Tittade även på en av våra filmer häromdagen och det var som att uppleva dagen på nytt

• lillaj

Igår kväll beställde vi tackkorten, hittade via en länk här på BT en sida där man enkelt kunde montera ihop de bilder man vill ha med på kortet och vi tror och hoppas att det blir jättefint! Ville absolut inte ha ett tackkort med bara ett kort utan flera så detta blir förhoppningsvis bra men det vet vi först när vi fått hem dem i brevlådan! Vart har ni andra beställt/köpt tackkort?

• lillaj

Jonna83: Så tänkte vi först, klistra in en bild på oss i dubbla kort med samma vinröda färg vi hade till inbjudningarna men detta kändes väldigt smidigt så vi beställde i går så nu är det klart!

påskharen: www.qpix.se

• lillaj

Man blir så glad av att se alla bilder från bröllopet, kollar på bilderna varenda dag hittills. Än har vi ju inte heller fått alla bilder från våra vänner som dem har/ska bränna ner åt oss och alla filmer heller och det är lika kul varje gång man får en skiva Tänk, vad kul att ha kvar!

• lillaj

Vi beställde likadana till alla med texten, "Tack för en underbar bröllopsdag! Det passar oss eftersom vi fått bidrag till bröllopsresan från alla! Våra närmaste som hjälpt till extra får andra överraskningar som tack!

• lillaj

Tack! Bilden är jättefin men NA har klippt lite väl i bilden så det ser ut som jag inte har någon klänning på mig alls ju Vi ville helst haft en stor annons och sen skulle NA höra av sig till oss innan i fredags men det gjorde dem inte så jag är lite sur faktiskt för jag ville veta hur dem skulle klippa.

Waersta skrev 2008-08-31 07:52:44 följande:
    Fina ni var i tidningen!
  • lillaj

Nu kan man säga att epoken bröllop i princip är över för i dag beställde vi en dörrskylt med Fam. XXX och idag var ju som sagt vår annons med i tidningen. Dessutom är våra tackkort hemkomna och väntar på att postas så det mesta kan nu anses vara färdigt! Ja, vi har ju inte heller fått fakturan från herrgården för festen så det återstår.

I morgon börjar jag mitt nya jobb vilket är min nya stora utmaning!

• lillaj

Jag började som Kvalitetscoach inom ICA AB i dag, jättespännande!!

dragonesse skrev 2008-08-31 21:53:35 följande:
    Lillaj, spännande med nytt jobb! Vad ska du jobba med?
  • lillaj

Vad gör du då tro? Nyfiken så klart

Waersta skrev 2008-09-02 07:47:53 följande:
    Vi jobbar ju jättemycket mot Ica.. Fast det är det väl många företag som gör iofs.
  • lillaj

Första gången blev bilden så kapad att hela min klänning försvann, dvs det såg ut som jag inte hade något på mig

Jonna83 skrev 2008-09-08 22:45:01 följande:
    LillajVar ni med i tidningen i söndags igen?
  • lillaj

NÄÄÄ, vad kul!!! Tror knappt det är sant liksom. Åhh, vilken härlig och underbar och mysig tid ni har framför er GRATTIS! Då blir det en junibebis eller?

Vi får avvakta lite med nästa knott för just nu kör jag järnet på mitt nya jobb vilket för övrigt är supersuperroligt men det är rätt körigt nu med tuff introduktion. Vår bebisverkstan startar nån gång nästa vår antagligen

Jonna83 skrev 2008-09-24 11:43:40 följande:
    ja, det är faktiskt skönt att det är över... Ska sätta in kort i tidningen o har två tackkort kvar här som ligger o blänger på mig men annars så!Jag är i vecka 12! Fick reda på det veckan innan bröllopet, så chocken har släppt lite nu ;)
  • lillaj

Jonna83: Är det du som är med i nya bröllopsguiden (tror jag att det var alla fall) i ett reklaminslag för en fotograf? Snabbläddrade lite i går kväll när vi var på Coop Forum och tyckte att jag kände igen (bilderna på) dig.

Känner igen det där med skräckblandad förtjusning, kände typ exakt

Jonna83 skrev 2008-09-24 20:57:55 följande:
    lillajDen 11e april är det beräknat att den lilla ska komma ut! Ja, det är lite skräckblandad förtjusning sådär...;)
  • lillaj

VI har inte heller gjort några förstoringar än men det kommer. Framkallade massvis med bilder som vi hämtade i går och blev jättebesviken för bilderna var beskurna så huvudet blev kapat på flera bilder. Det värsta är att vi verkligen frågade och pratade men dem i butiken vi framkallade. Ska ringa och kanske gå dit nån dag, snacka om irriterande...

Waersta skrev 2008-09-26 09:11:30 följande:
    Jag fick mina igår och idag åker de på lådan. Jag håller tummarna för att de kommer fram på måndag.Vi har inte gjort några förstoringar alls än.. måste ta tag i det där. Vi har inte bestämt oss hur vi vill göra än. Skulle vilja ha ett kollage med många ramar men inte bara bröllopskort.. jaja, jag hinner fundera lite till.
  • lillaj

Är du säker på att det inte är du?! Vilken fotograf hade ni? Jag tyckte alla falla att det var du men jag kan ju ha tagit fel, får kolla igen.

Jonna83 skrev 2008-09-26 22:48:02 följande:
    lillajoj, det tror jag inte.. Då skulle väl fotografen frågat innan? Men nyfiken blev jag ju..
  • lillaj

Superfina bilder Men att fråga er innan hade kanske inte varit så dumt

Jonna83 skrev 2008-09-29 14:31:50 följande:
    LillajJo det var vi! Två kort på oss, blev lite förvånad! ;) Visst är det lite roligt men jag trodde inte fotografen fick sätta in bilder utan att fråga? Men jaja.. bilderna var ju fina så..;)
Svar på tråden Örebro tråden nr 3....