• Svar på tråden Kort fran varat brollop....
  • C123

oj vad vackert!! Var ni i Florens? Det är en fantastisk stad..så vackra bilder! Vad vackra ni är!! Grattis!!!

• Emblingen

Lyssnar på Andrea Bucelli och tittar på era bilder.Ihop får det mig att lipa. GUD så vackra!!!
    Ni ser verkligen lyckliga ut!!!!

Vad var det för vitt de kastade på er på någon av bilderna?
    Blomblad?

• TEB08

Tack snalla for alla varmande ord!! Med tanke pa att bade jag och make trivs mycket battre bakom kameran an framfor, sa lyckades vara fotografer (proffs och vanner) mycket bra.

Vi gifte oss pa ett litet kastell i en vingard i Toscana (ca 25km utanfor Florens). Eftersom min make ar engelsman och jag ar svensk sa var det enklast med neutral mark. Vadret var daligt for sasongen, men solen tittade fram precis som vi borjade vigseln

Ackling - det ar vita nejlikor som ar tatt packade med ett par orkideer. Ogillar egentligen nejlikor, men en tat bukett av stora utslagna blommor ger helt annat intryck. Nejlikor hallbara, finns i massor av farger, billiga och finns att fa tag i aret om (hade garna haft pioner, men de blommar inte i slutet av april). Fler bilder finns i mitt galleri.

Kakan Mashan - klanningen ar fran lillsessan med min design. Slojan tillhorde min gammelfarmor, som bar den 100 ar tidigare...

• Fröken Figo

Grattis!!!!!!!!!! Vilka vackra bilder!!!!!!!

Och allt var otroligt stilrent! Du var nog den vackraste bruden jag sett på länge. Vilket öga för stil och estetik! GRATTIS!

Och miljön är helt underbar och så era leenden, man känner verkligen stämningen genom bilderna.

Grattis och lycka till med äktenskapet!

• Therece

Instämmer med andra här, sanslöst vackra bilder!
    Grattis!!!

• ogift80

Grattis! ni var superfina! ;)

• 23maj2009

Vilka underbara foton och vilken vacker brud du är!
    Tack för att jag fick se alla 55 korten!

• brudensara

Vilka fantastiska bilder! Och gud så vacker du var: underbar klänning och blommorna var ljuvliga. Stort grattis!

• halo08

Underbara kort, ett extra plus att ni ser såå otroligt lyckliga ut..HÄRLIGT! Lycka till!

• Augustibruden 2008

Ohhh så fint!!

Grattis!

• Nova79

Det var STIL! Och måste säga Fantastisk duktig fotograf!!!

• TEB08

Tack for de varmande orden! Perfekt timing eftersom jag ska traffa min makes svagerskor i helgen (som av olika anledningar inte var med pa brollopet (vilket orsakat en del familjebrak) och som inte ens gratulerade oss nar vi sist sags)... Kul att hora att manniskor utanfor den narmsta kretsen gillar vad de ser.

Vi hade tur med fotografen (eller fotograferna eftersom proffset hade med sig en kollega och en god van ar superduktig) - de lyckades fa oss att slapna av och lata det synas hur kul vi har det tillsammans.

Emblingen - ja, vi hade vita rosenblad istallet for ris efter vigseln. Pa nagot av korten lekte vi med konfetti som nagon hade haft med sig.

• alexochandreas

Underbart vackra. Sååå fina kort, man verkligen ser känslorna. Så äkta. Lycka till i framtiden!

• Robina67

Supervackra bilder - VERKLIGEN!!!
    Stort stort grattis til er bägge !!
    Vilken underbar omgivning!

• 73an

Otroligt vilken vacker miljö ni vigdes i.
    Min favoritbild är den där ni står i mitten och gästerna går runt er i en ring, jättehäftigt.

Svar på tråden Kort fran varat brollop....