50-tals bröllop
Hej! Gillar denna sida! Jättefin klänning Sweetsun :) Men vad har du för någon annan klänning i tankarna?
Hej! Gillar denna sida! Jättefin klänning Sweetsun :) Men vad har du för någon annan klänning i tankarna?
Sweetsun- köpte du den från daddyos?? Har kollat in den sidan förut men skraj att köpa från USA. Hur funkade storleken o de? Kolla in candyanthony.com och dröm :)
Hej Sweetsun!!
Hej!
Jag var på Candy Anthony nu i augusti och beställde en klänning!!!!!!!!! :) Men ska ge mitt sista besked i slutet på september men det blir nog nej pga kostanden! :( Hittade Candy Anthony på nätet och inte på bröllopstorget. Var även på Vivien of Holloway's affär och köpte en klänning wiiiii!! Dom är hur trevliga som helst!! Men det är bara en fest klänning den jag köpte - letar vidare efter bröllopsklänning -- vill hitta en sömmerksa i Stockholms trakten eller iaf med 20 mils radie! Någon som vet nån???? KRAM
Hej!
Ja det är ju inte vad jag kallar ett tema-bröllop då vi är sådana som lever 50-tal här och nu :) Så vi vill bara ha det som vi har det men finare exklusivare festligare :) Vi ska gifta oss i Sthlms trakten i mitten av aug 2009. Spännnade! Kyrkovigsel och sen fest men picknick, lite crocket etc, dans med live bad, fest liksom :) vad har ni för planer?? Jag har alltså beställt en klänning från Candy Anthony men måste nog tacka nej men den är helt underbaaaaar!! Men ska försöka hitta något liknade!! Vad har du för klänning? Bil? Vart hittar ni mannens kostym?? kram
Alltså festen kommer vara utomhus med picknick
Jättekul med filmisarna!! Var får ni tag på dom??
Låter underbart! Ska du ha den prickiga klänningen från ditt galleri? :)
om du går in på facebook och söker på vivien of holloway har du en hel hög med frälsta tjejer :) och foton!! :)
Ett starkt tips är verkligen åka att dit, till London o kolla i själva affären...det finns hur mycket som helst!! :)