Inlägg från: LadyLuck |Visa alla inlägg
  • LadyLuck

50-tals bröllop

Du går av Camden o sen är det en 5 mins promenad, förbi Sainsbury's. Kentish Town Road. Du verkar vara insatt i klänningsvärlden :) Men det går säkert superduper bra att beställa över nätet oxå. Frisyren du har i ditt galleri är urfint, är det du?

• LadyLuck

Vad härligt med en massa tips! Tack! Någon som vet en bra sömmerska i Stockolmstrakten??

• LadyLuck

Hej Hej! Jag beställde ju deöm klänning från Candy Anthony men måste nog avboka pga pengar :( Men skulle vilja sy upp en liknade :) Jag har en annan grej att tipsa dig om men komer inte ihåg websidan nu (e på landet). Ska du har något hårsmycke?
    Kram

• LadyLuck

Välkommen kära du! Ska kolla in butiken du tipsade om! :)

• LadyLuck

Hej Elsi!
    wow visst va de underbart där!! Men attans så dyrt! Synd! Har du hittat sömmerska?? Jag vill hitta en! :)

• LadyLuck

Hej!
    Vivien of Holloway's klänningar - köp en storlek större än du brukar - dom har typ ändrat storleksguiden- Okidoki...Kram o godnatt på er och Elsi - Vad kul med inbjudningarna! :)

• LadyLuck

Nej inches ändras inte men jag är vanligtvis en storlek 12 i England men nu va ja en klockren storlek 14. Go natt :)

• LadyLuck

Ska du faktiskt köpa en candy anthony?? :) woooo! Jag var där och blev måttad o de och beställde en klänning!!! Men har betänketid fortfarande1 18.000kr!!!! Rätt saftigt! Men så underbart vacker! Bor du i Sthlm?

• LadyLuck

Hej elsi!
    Jag letar oxå sömmerska i Sthlm så om du har några tips så tar jag gladeligen emot! :) Den klänningen som jag vil ha från Candy Anthony finns inte på deras hemsida. Den har leopard inslag!!! :)
    Vart ska ni gifta er?
    Nu ska ja sussa

• LadyLuck

Hej!
    nej det är inte den leopard klänningen som finns i deras galleri. Dom fixade en alldeles egen design till mig :) Underbar! MEN dyr! :(
    Audrey Hepburn var såå vacker....
    Säg jätte gärna till om du hittar/hittat en sömmerska i Sthlm? Jag är på jakt :)
    Kram

• LadyLuck

Hej! Jag fick gå upp en o en halv storlek. För deras stl är lite egna. Det bästa är att mäta o skicka måtten o be om stl. :)

• LadyLuck

Åh jag vill oxå åka till London!! Var där i augusti o läängtar tillbaka!

• LadyLuck

Summer Wine med Nancy Sinatra....mmmm

• LadyLuck

Nu har jag "råkat" köpa tre klänningar från Vivien H.:) oops! Och ingen av dem har varit bröllopklänning...Men vad jag vill säga är att bättre customer service får man leta efter, dom e extremt trevliga och man får paket typ 3-4 dagar efter beställningen! :)

• LadyLuck

LillEm - Vilken köpte du? Vilken färg på underkjol ska du ha? Ska du ha någon bolero? Hatt? Jag hade min röda men vita prickar, halterneck med. Med en härlig stor röd underkjol på mammas 65års fest nu i helgen :)

• LadyLuck

Jag har köpt tre underkjolar från Vivien of H och fått hem i paket på posten :) Helt underbara!

Svar på tråden 50-tals bröllop