Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Hej tjejer!
    Nån inne? Tänk vad många här inne som har gift sig nu!!
    Grattis till alla som jag inte har hunnit säga det till!!

VI har varit på en oförglömlig smekmånad! verkligen toppen!!
    Nä vi kommer hem har vi fortfarande inget internet (därav min frånvaro... och kyskåpet var paj... men men vad gör väl det när man är världens lyckligaste fru!

• Snitte- 5/7-2008

Hej Tjejer!!

Pumpkin: Vilka otroligt vackra bilder! Kul att ha så många!!! bara välja och vraka!! Gillade hoppbilderna (sånna gjorde vi med) ser så lyckligt ut!

Nienna: kul att läsa om er dag! och roligt med bilder!! Vad fint ni vigdes vid vattnet!

Jag har skrivit ihop en liten berättelse på vår weddingannouncer sida om resan Men ja... det kunde verkligne inte blitt bättre! Allt var så cooolt.... vet inte hur vi ska kunna åka på någon annan resa efter detta... det blir till att spra till en liknande om ett par år igen

• Snitte- 5/7-2008

Ja det är klart... då vill man ju inte gärna dra på sig mjukisbyxor och slappa... hmnnn hoppas (om de kommer) att de kommer snart då Hur är livet annars som fru?
    Själv tycker jag det är toppen Nu längtar jag bara efter en gravidmage... ser sånna överallt tycker jag

• Snitte- 5/7-2008

Ja, bilden på zelda är underbar! den ska upp på väggen! ( oj nu svarade jag här istället för GB)
    Ja men utbildning först är ju smartast... men jag vill nu önskar jag hade blitt gravid på resan men så blev det inte.. men men det kommer väl....

• Snitte- 5/7-2008

mmmm fröken röd kom lagom tills vi kom hem...

vad är canvasduk? jag fick bilderna från vår fotograf idag och försöker hitta ett tackkort... jättesvårt jue... men jag ska nog ta ett tackkort från studion och sen ett utomhus kort på oss att hänga upp... men vet inte riktigt ännu...

• Snitte- 5/7-2008

Nienna: ja jag vill gärna göra om det snaaart

Pumpkin: I promise i will tell when I know
    aha... men det tror jag jag har sett någons stans, skitsnyggt ju... tidningsannonskortet var jättefint!!! vi måste också sätta ut i tidnigen snart...

sen har jag sett någon stans ( vet inte vart ) där det var en ram... som mna kan ha ett stort bröllopsfoto i... sen i samma ram fast i små ramar runt om.... (förstår ni? ) så kan man ha mindre kort... typ något på ringen, buketten, brudföljet osv... men jag vet ju inte vart jag sett den??

• Snitte- 5/7-2008

Ja pratade med svärmor och sa... äh vi kanske inte sätter i någon bild... hon trodde jag var knäpp och sa JO DET GÖR NI VISST på skarpen... haha får välla göra det snart... måste bara välja någon först.

Ska kika runt lite hos fotografer och så, kanske är där jag sett någon... hmnn?? nu ska jag klicka ut lite fler bilder på hemsidan...

• Snitte- 5/7-2008

jadu... allt kan man väl inte få bestämma när man har gift sig va?
    typ som jag sa på bröllopsdagen.. "allt kan ju inte vara kul när man gifter sig" detta var sagt efter att mina tärnor hade mixat ihop låten som jag spelade in på min möhippa med en låt som magnus spelade in på svensexan och spelade upp den på festen.... INTE KUL.-.. fy sjutton så det lät... och jag som KAN sjunga egentligen...

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.