Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Hej tjejer!

Nienna: nämen fyy vad hemskt med brorsans kompis
    hhuuuuh

Skönt att det blev lite lättare på jobbet iallfall när du inte behövde jobba med den elaka damen

När ska ni börja med renoveringarna på huset...? Såg ut att ligga mysigt men oooj så mycket jobb!

Pumpkin: har det löst sig med kattvakter för resan? gud så skönt! men tokigt att isadora reagerade så...?

Englali: usch det måste vara jätte jobbigt att inte veta säkert vad som ska hända osv... Skönt att du har Andreas vid din sida iallfall! och snällt av er att åka till uppsala och hälsa på henne!

sommarbrud: Yes det har jag känns så overkligt men spännande!

• Snitte- 5/7-2008

på tal om renovering föresten så har jag kämpat med nya handtag i köket blev Jättefint! ska byta kök någon gång men det är nog en bra bit fram... soldäck först, sen golv och tapetsering i kök och det blivande barnrummet

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer!

KKC: Härligt att höra om eran dag! och skitroligt idé med skottkärra!

Vi har BF 28/4 så det är ju väldigt nytt. Känner inte så mycket ännu, mer som molande mensvärk och lite hugg då och då i magen... trött är jag också men det beror nog mer på jobbet...

Englali: hur mår mamma?

Pumpkin: hur gick det mellan dig och lasse igår? blev ni sams igen?

• Snitte- 5/7-2008

hihi vad kul och la blev ju ett fint litet barn kanske ett turdatum

KKC: ajdå det ser jag inte fram emot... är inte så lätt att sova på mitt jobb... hehe

Spännande för er med plugg! Det kommer bli toppen!!!

• Snitte- 5/7-2008

hehe inte alls
    sitter och kikar på en massa hemsidor med mammakläder längtar tills det börjar synas
    är ju bara i vecka 5 men ändå ...

• Snitte- 5/7-2008

jajamen!
    hur går det med allt scrappande hemma då?
    Jag har fortfarande inte tagit tag i albumen eller ens satt in ett kort i tidningen....

• Snitte- 5/7-2008

KKC: nämen vad härligt att höra att hon trivs! Måste vara jobbigt att lämna barnen om de bara gråter och vill fälja med föräldrarna...

mm det ska bli ruskigt spännande! Hoppas bara att allt går vägen nu... man vet ju aldrig...

BTW så har vi ett surprice bröllop snart med företaget... ingen gäst vet utan alla tror att det är dop... Busigt!

• Snitte- 5/7-2008

De ska stå i brudkläder och så ska det spelas ingångsmarsch direkt från början så är det bröllop först... och dop sen chockade alla kommer bli... de är väldigt förväntansfulla... jag har vart på ett sånt surprice bröllop förut och visst det var cooolt men många blev nästan besvikna för att de inte vetat så det är nog på både gott och ont

pumpkin: det är ju rätt smart så ni har något att se fram emot efter resan också!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Länge sen nu... vårt internet hemma kommer inte förräns 1 okt... fy bubblan att det ska ta sån tid alltså!

Här har man inte skickat ut några tackkort... satt in i tidningen eller nånting.-.. *skäms lite*
    Därmeot har jag kommit ganksa långt med hemsidan... mycket kvar men många bilder ligger ute iallfall

Idag var jag på inskrivningssamtal på mvc och fick lämna blodprov.. jag var så nervös så jag höll på att svimma... usch och fy men det gick bra! min make var så stolt över mig hihi

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Anja har precis kikat in era bilder! gött ni verkar ha haft då!!

furillen: det låter som en dröm... just det där med kritvita stränder vill jag med uppleva någon gång... *drömmer*

filifjonkan: då håller vi tummarna för er!!!

Pumpkin: har precis hittat dig på resedagboken så nu ska jag in och läsa om er resa och hoppas på att få se en massa bilder också

• Snitte- 5/7-2008

wow pumpkin nu har jag läst alltihopa samt kikat på bilderna... det tog sin lilla tid... tur att det är lungt här på jobbet
    ( nä inget internet hemma ännu )

VÄLKOMNA HEM säger jag till er och alla andra som vart ute och rest!!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Förstår att det är gött att komma hem igen!

Pumpkin: det måste vart skönt att träffa katterna igen också!

Idag är jag hemma och är ledig... igår var jag i stockholm över dagen och såg på "sing a long" suuuperkul! var hemma 3 inatt så idag har jag och ska jag bara slappa...

• Snitte- 5/7-2008

Hello!

Här är det ju bröllopsplanering som pågår ändå även om vårt är "över"... förra hösten hade vi inte så myckjet att göra men nu finns det mer

Försöker pyssla våra tackkort... vårt almbum osv men det går lååångsamt.. fick vår bröllopsfilm igår iallfall... åh vad mysigt det var! satt och drömde mig tillbaka

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: nope inga tackkort skickade än... *suck* vad seg jag är....

Anja: men ni flyttade väl nyss??? ska ni flytta igen??

Vi håller iallfall på för fullt med vårt soldäck som aldrig tycks vilja bli klart... sen blir det golv och tapetsering och tapetsering i det tilltänka barnrummet,,, inga motiv på väggarna så det mååååste bli ett barnrum om någon går snett men iallfall lite ljusare och så

Imorrn har vi premiär på teatern där jag är med och sminkar, känns som jag har bott där hela veckan.... är sååå mycket att fixa inför en premiär! :-0

kram kram

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.