• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Hallå tjejer!

Här är det väldigt tyst numera. Trist, vi har ju pratat om allt och inget och planerat våra stpra dagar tillsammans i 2-3 år Hoppas allt är bra med er alla i alla fall

Här förbereder vi oss för den långa resan hem. Vår USA-vistelse tar slut idag och klockan 19 (lokal tid, 04.00 svensk tid) ikväll går planet hem. Vi har haft en helt underbar resa och visst känns det vemodigt att det nu är slut, men samtidigt ska det blir jätteskönt att få komma hem till sitt eget igen - och till våra katter som vi saknar jättemycket nu.

Dags att ta sig en dusch - den sista i USA för den här gången

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

skulle tippa att tystnaden har en hel del att göra med att du är i usa och att jag plötsligt JOBBAR *asg*

Antar att vi var de som skrev mest tidigare...

vi får bättra oss nu när du kommit hem

Härligt att ni haft det bra... Då är ni i luften nu! Förstår att ni längtar hem. Man brukar verklgien göra det när man varit iväg ett tag.

Välkomna hem

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Anja har precis kikat in era bilder! gött ni verkar ha haft då!!

furillen: det låter som en dröm... just det där med kritvita stränder vill jag med uppleva någon gång... *drömmer*

filifjonkan: då håller vi tummarna för er!!!

Pumpkin: har precis hittat dig på resedagboken så nu ska jag in och läsa om er resa och hoppas på att få se en massa bilder också

• Snitte- 5/7-2008

wow pumpkin nu har jag läst alltihopa samt kikat på bilderna... det tog sin lilla tid... tur att det är lungt här på jobbet
    ( nä inget internet hemma ännu )

VÄLKOMNA HEM säger jag till er och alla andra som vart ute och rest!!

• Pumpkin

Anja: Nepp, inte i luften än - 7 timmar kvar till avgång! (Vi ligger ju 9 timmar EFTER här )

Vi får bättra på inläggen så fort jag kommer hem

Snitte: Kul att du hittade dit, och ja, vi har varit flitiga!

• Flamora

Pumpkin: Oj, vad tiden har gått fort. Men jag förstår att det ska bli skönt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst, är det inte så?

Välkomna hem iaf!

• Pumpkin

Så var man hemma då, nerbäddad i sin egen (nybäddade) säng tillsammans med make och katter och ska snart sova - lyx!

Flamora: Jo, borta bra men hemma bäst - så är det helt klart!

• Pumpkin

Godmorgon tjejer!

Åh så underbart skönt det faktiskt är att vara hemma igen, efter nästan 3 veckor "på luffen" är det skönt att ha sina egna grejer omkring sig igen! Underbart att sova i sin egen säng också, även om sömnen varit lite sådär, men det får man ju räkna med med jetlag och allt. Vaknade vid 03 inatt och var helt förvirrad och visste inte alls vart jag var

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och har kikat på de Idolavsnitt jag spelat in medans vi har varit borta. Börjar vara lite trött igen, så det kanske blir till att sova en liten stund till - vaknade när Lasse gick till jobbet (!) vid 7.20 och har inte kunnat somna om sen dess... När jag väl hade vaknat var jag bara TVUNGEN att käka riktig frukost - MUMS

• sommarbrud 080802

hej tjejer!
    Här är man med hemgången ifrån bröllopsresan. Åh så skönt vi har haft de!

Pumpkin: Har försökt följa er lite iaf. Tittade in,när jag skrev i min egen resedagbok. Ni verkar ha haft de underbart och härligt. Längtar ni tillbaka?

Anja: Jätte fina bilder. Ni verkar också ha haft de heelt underbart!

Filifjonkan: Då är vi två som startat bebbisverkan. Fast de är ju nr2 för mig. Testade under resan,men inget + än.
    Men vi försöker på och hoppas på ett + snart iaf. Bara att fortsätta.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Förstår att det är gött att komma hem igen!

Pumpkin: det måste vart skönt att träffa katterna igen också!

Idag är jag hemma och är ledig... igår var jag i stockholm över dagen och såg på "sing a long" suuuperkul! var hemma 3 inatt så idag har jag och ska jag bara slappa...

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.