Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Tack! Fler kommer när jag har orkat minska fler... får ta lite imorrn eller så igen nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och göra en inpackning till håret
Tack! Fler kommer när jag har orkat minska fler... får ta lite imorrn eller så igen nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och göra en inpackning till håret
Hello!
Nämen... hände inget pumpkin? kunde du koppla av något på kvällen ändå?
Nienna: haha nä... jag fick aldrig heller boken var nog bara något lurt då..
Nu sitter jag på jobbet men smet in en sväng här.. Nu känns det som förr... hehe BT beroende fast man redan är fru
Var är alla brudar som gifter sig imorrn och i helgen? hehe kanske lite upptagna med planering
Hej tjejer!
Furilen: roligt att läsa om er dag! Grattis!!!
pumpkin: kul med scrapparkurs!! Jag ska ta tag i vårt album och scrappa det snart... gick ju kurs i höstasd eller när det nu var... ?
Hedebris: nämen... vad taskigt... hoppas han kommer hem snart!!
Hej tjejer!
Anja vad kul att läsa i din blogg! Kollade in era bilder och vad ni var fina! klänningen var ju perfekt! hihi vad gullig bilden var nar Ivan ligger och vilar mot din kjol hehe
nämen åå så skönt med bad! själ sitter jag med ett glas vin och kikar på bröllopsbilder man kan lixom inte se sig mätt på dem
Svärmor var här för ett tag sen och kikade lite också, hon tyckte vi var sååå fina.. så fick vi som alltid nu förtiden igång en diskussion om Magnus far... vi ska visst åka och hälsa på honom typ i september/oktober och gå på ULLARED
usch... är nervös.. inte för ullared dårå mn...
Har lovat syrran att köpa jordgubbscrub åt henne där köpte nån för något år sen som hon provat har lovat sambon att köpa ny tv nu i höst... kanske blir det eller ja.... rätt drygt om den går sönder eller så.... rätt långt att fara lixom...
HAHAHA Ja du ser.... inte van än
Duktig du är! ska också ta tag i det.... snart...
Hello tjejer!!
Grattis alla brudar idag!!!! Här har vi haft hyftsat uppehåll och jag hoppas verkligen ni som gifter er idag också haft det!!! men lite regn i brudslöjan betyder ju bara tur! ;-p
Englali: ajdå... tråkigt att det blev en miss med lokalen.. men är ni ett stort gäng så ska du se att ni fixar det där snabbt! Hem och sov så fort du kan sen bara så ska du se att det blir bra! Skönt att det ordnade sig med klänningen också!
Pumpkin: hehe jag skulle vilja sett gästernas min när den blåa lastbilen dök upp har ju sett fotona men hade vart kul att se live lixom hehe
20080614: Welcome back!
hehe tack... det var verkligen en lyxkryssning! och vi njöt av varenda sekund!!