Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Hej!
    Anja: tack! ska lägga ut fler bilder så småning om... måste ju lägga ut från fotografen och så sen

Sommarbrud: tråkigt att din mammas bilder inte blev nåe bra... men snart får du fler ska du se! Grattis på enveckas dagen

Englali och KKC: GRATTIS på er dag!! njut av varenda sekund!!

kkc: jag hade också vigselringen på när jag gick in i kyrkan... hade vigselringen ytterst hela dagen och bytte sen när vi kom till hotellet

• Snitte- 5/7-2008

Hej hopp!

Pumpkin: hahaha Nääää såklart menade jag FÖRLOVNINGSringen *fniss* är visst lite snurrig
    jag somnade också väääldigt sent igår... kunde inte sova.. Hoppas du hade roligare!

Anja: näää 6 kilo, vad tråkigt... sen så läste jag lite för fort så det blev så här:
    "Varit gift i exakt tre veckor idag. Känns rätt trist måste jag säga." jag var tvungen att läsa igen innan jag fattade att det var vikten som var trist...

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!!

Hedebris och Anja- kanonfina bilder! Vad fina ni var!!!
    Vilken vacker häst med vagn ni hade hedebris!!! och det syntes verkligen att ni hade kul under dansen!!

Englali: Vad fina ni var! Hoppas vi får se fler bilder sen!
    Jätte tråkigt med alla bus inför bröllopsnatten... sure man har ju hört att man kan göra NÅNTING... fst då ska de ju vara kul! typ bädda säck eller något som ändå inte gööör något..

Slönt att höra att ni fick en kanonbra spadag iallafall och BRA att de skäms som gjorde så mot er!

Anja: tråkigt att det inte var billigare med resan så ni kunde boka om..

Pumpkin: tänker på dig och din syster... Hoppas det vänder snart! *kramar*

Själv jobbar jag sjukt mycket nu för att vi inte har vikarier.. dag+natt+dag+natt+dag sen är jag ledig natt och dag för att börja om... VET att man inte får göra så... men vad ska man göra? inga vikarier, flickan är på avlastning hela veckan *suck* men det är ju bara att bita ihop...

• Snitte- 5/7-2008

furillen: men åååh vad synd... kanske det är någon annan som fångade en bra bild med båda familjerna...

dåligt att inte fotografen såg att slöjan knölade till sig..

• Snitte- 5/7-2008

mmm klart... man tror ju ändå att fotografens bilder ska vara de bästa lixom.. men sammanställ alla sen när ni samlat in från alla gäster så ska du se att ni har kanonbra bilder i alla vinklar och på alla sen

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer... har en liten övernattningsgäst här ikväll så jag hinner inte läsa eller skriva så mycket... måste bara skvallra lite eftersom jag lovat...

VET NI...........?? VI HAR PLUSSAT ++++++++
    Helt otroligt och överväldigande och UNERBART!!! jag bara grät och grät när jag såg plusset

Ska inte berätta för omgivningen förräns riskveckorna är över men jag var ju tvungen att bubbla av mig någonstans

• Snitte- 5/7-2008

Pumpkin och englali: Tack är så himla superglad

englali: hehe ja... hur bar vi oss åt ? Vi föööörsökte att inte tänka s mycket men det gick ju inte... så fort vi skulle ha sex tänkte jag... " ja men NU kanske det ska ta sig" hahah men vi har haft sex typ vaje dag nu sen bröllopet för att vara säkra på att pricka in ägglossningen

Var juätte ledsen första mensen efter bröllopet men det var bara att ta nya tag

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Tack alla för gratualtionerna! känns underbart!!

Hedebris: puuuh tog ett tag att läsa igenom men ÅÅÅÅ så mysigt ni verkar ha haft det! Riktigt fränt att de lagt ner så mycket för att få det så bra! Har en kompis som ska gifta sig om 2 veckor, de beslöt att surprice på dopet.. och en sån här helg vore perfekt att ge till dem efteråt!

Nienna: jättefina kort!!! jag måste också ta tag i det där snart...

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: åh vad roligt med scrapgrejer!!!

Jodå... jag försöker känna efter... om man känner sig annorlunda eller så... men nää inte så mycket faktiskt fasar bara över att jag ska börja må illa och så, då kommer ju alla fatta lixom

• Snitte- 5/7-2008

ooooj det har jag missat... sitter och förminskar bilder... det tar verkligen en evighet... ska snart ut och promendera med vovvarna.. har en extra hund denna veckan... men nu ska hon få gå hem till sin familj,,,

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.