Nienna
Vi åker ju hemifrån 3.30 i morgon natt!!! Är helt uppstressad och nojjig. Igår bröt jag helt ihop och grät och ville ställa in allting (så otrolig ångest inför att flyga, tänkte på barnen, ville skriva brev till dem alla tre, skriva testamente och ja, det var helt sjukt jobbigt)
Orkar inte riktigt tänka på själva flygresan men ser ju sååå otroligt mkt fram emot den här resan. har ju inte flugit sen 1998 och då bara till London. Sist jag var på en solsemester av något slag var 1995 då jag åkte m en kompis till Cypern så jag känner mig verkligen inte bortskämd med semestrar.
Förstår att du är avis men SHIT så lycklig jag hade varit om min pappa haft ett hus i Spanien. Säger bara WOW. (hojta om man kan få hyra det till ett lagom pris, fniss).
Vi har ju för sjutton INGA såna kontakter. Så retligt! Daniel älskar Spanien, han var där mkt när han var liten.
Åhhhh det ska verkligen bli skönt! Ni får alla hålla tummarna för oss på lördag morgon. (inte så tidigt som 3.30 alltså, det är då vi blir hämtade här o körda t Svågertorp, därifrån tar vi tåget t Köpenhamn/Kastrup för att checka in vid 5-tiden och sen går flyget 2 timmar senare, så mellan ungefär kl.07 och kl.10 får ni gärna hålla tummarna och skicka positiva tankar till mig. Jag kommer att behöva det. Jag var verkligen inte sån här innan jag fick barn. Det är otroligt så sårbar man blir!
Vi har lyckats skrapa ihop fickpengar oxå så nu behöver vi verkligen inte tänka på att snåla heller. Känns såååååå SKÖNT!!!
Tänk, på lördag (peppar peppar ta i trä) kommer vi att ha 27 grader och sol, istället för REGN REGN REGN. Det känns verkligen som att vi behöver det efter ett intensivt år med en hel del stress. Att få rå om varandra och bara njuta.
Lovar att ägna er en tanke då och då