• september2008

Saknar funktion hos BT.

Jag har tidigare läst om att det efterfrågats en funktion för företagare att under kontrollerade förhållande få en chans att förklara sig då någon på bt är missnöjd.
    Jag skulle vilja puffa för den idéen igen.
    Ge dom företag som vill en möjlighet att kunna svara tillbaka då en kund här på bt är missnöjd. Jag tror att det skulle vara ett stort steg i rätt riktning för bt men oxå för oss brudar och företagen.

Ansvariga här på bt borde ju kunna fixa något sådant lätt.

Är det bara jag som känner så???

• Svar på tråden Saknar funktion hos BT.
  • Pumpkin

Företagen HAR möjlighet att svara på kritik, det är bara att kontakta redaktionen

• september2008

jasså. skickar man mail till redaktionen då eller?
    mail adress i så fall

Pumpkin skrev 2008-07-10 09:31:25 följande:
    Företagen HAR möjlighet att svara på kritik, det är bara att kontakta redaktionen
  • Pumpkin

www.brollopstorget.se/information/reklampolicy.php står följande:

Kritiserade företag svarar genom Bröllopstorget
    Något som kan ses som ett undantag i detta fall är när ett företag vill besvara ett inlägg i forumet för att ge sin syn på saken eller be om ursäkt för en vara eller tjänst. Då publiceras detta inlägg/genmäle i forumet av communityansvarig. Som företagare ges ni i och med detta en unik möjlighet att komma till tals med era kunder i forumet under ordnade former. Länk till genmäle/företagssvar

Läs också vad som anges i medlemsvillkoren och i forumreglerna angående reklam. Vet man med sig att man har reklam på sin presentationssida eller på annan plats där den inte får förekomma bör materialet avlägsnas omgående.

Svar på tråden Saknar funktion hos BT.