vad behöver jag på ikea?
fast man köper allt den långa lista plus catering blir det endå billig att gifta sig så?
jag menar blir det inte billigare att skippa o handla o boka på restaurant?
känns som att det blir dyrt..
ot ämne
fast man köper allt den långa lista plus catering blir det endå billig att gifta sig så?
jag menar blir det inte billigare att skippa o handla o boka på restaurant?
känns som att det blir dyrt..
ot ämne
tolon
tycker att du kunde svara på ett trevligare sätt eller ingnorera min fråga
jag brukar surfa runt i bt och läsa här o där och många OBS inte alla anv som alternativ att fixa bröllop själv p.g.a ekonomin.
Min fråga hade ingen som helst backtanke jag bara undrade men jag märker att man inte för fråga för det finns de personer som är helt enkel för känliga för frågor och du verkar vara en av de.
du kunde ha svarat vi är 80+ personer klart att det blir löntsamt att fixa så...o så var det klart på svaret
tänk på en sak..inte alla är så insatta inom bröllop, jag till ex är inte bra på det så för mig var det bara betala för tjänsten 1 p g a jag är ingen ordning person som kan göra listor på saker o ting 2 för att jag bor i utlandet o min bröllop kommer att vara i sweden o all det jag har gjort är bokningar via tel o mail.
min kommentär var ingen illa menad....utan se det så en person som undrade o punkt slut
det kan lätt bli missförstånd, kanske skrev jag klumpig men lovar det var ingen illa menad.
o du kanske inte var otrevlig i svar o jag säkert missförstog det..det är inte så lätt o se känsla i en skrivet konversation.
så det är lugnt lycka till med brölloplanering