Karlstadbrudar!! Del 2
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Hej!
Hoppas ni hittar hit!! När vi nu var så klantiga att vi inte tänkte på att starta en ny tråd innan den gamla stängdes!
Välkomna hit alla Karlstadbrudar!
Börjar själv..
Har varit till Kari Wass nu och hämtat klänningen, den sitter PERFEKT. Hon är verkligen jätteduktig! Är så nöjd, lämnade in den 2 dagar före! Snabba ryck!
Har även hittat nya brudskor. Efter att ha gått i dem jag har i flera dagar och alltid blivit öm i fötterna så gav jag upp. Hittade nya på Scorett, som jag gick i igårkväll i 5 timmar, inte ett skavsår eller nått, lika sköna hela tiden! Det finns alltså hopp om att jag ska kunna ha dem hela kvällen! Men jag tar med ett par vita ballerina för säkerhets skull. Då kommer klänningskanten att släpa i backen, men det får väl göra det då, gör inte så mkt sen!
Apropå naglar.
Beautycenter på Ö. Torggatan har inte semesterstängt.
Oj var det nån som sa det?? 890kr betalar jag.
Jag måste iaf bygga nalgar, jag biter oxå litegrann, alltså jag biter inte ända ner som "vanliga" nagelbitare, utan jag håller mig så pass att naglarna har en liten kant. Men jag har veka och svaga naglar så att spara ut dem är nästan ingen idé, då de går av ganska lätt. OM jag inte målar dem hela tiden. Men det har jag inte tid till, dessutom får jag inte ha målade naglar i jobbet.
GME: Festat med svensexa? Det var inte min sämre hälft?
De var på BMB i lördags!
Vad skoj att du hade skoj på möhippan, jag tror att min blir på fredag eller lördag.
Jag har stor morgongåvepanik!!
har ingen aning om vad jag ska köpa till honom! Herregud.... Han är SÅ SVÅR att hitta på saker åt, han är ingen smyckesmänniska. Funderade på en tatuering ett tag, men ärligt talat så vet jag inte om han är så sugen på det längre.
Några förslag? Vad ska ni ge?
Han hade tyvärr blivit av med kycklingdräkten på BMB. Vilket jag tycker var synd, annars hade han ju blivit lättigenkännlig. Men de kom oxå dit vid 22.
Frågade honom nu, han minns ingen möhippa, tyvärr! Han började dricka kl 12 på dagen så det är kanske inte så konstigt.
jag är oxå sugen på en secret box, men jag vet inte om jag har råd.. Skulle vara om ngn kompis som är fotogra (har 2 st) kan fota.. Men jag är inte så pigg på att stå i underkläder (typ) inför dem.
Jag har haft sån TUUUR.
Jag bokade naglar för längesen, men nu har jag insett att tiden inte passar, ringde för att omboka men det var helt omöjligt, fanns ingen ny tid alls som passade.
Fick lite panik, ringde runt på fler ställen, samma sak, fanns inga tider
Ringde tillslut min mammas kompis som är frisör och frågade, tänkte att hon säkert har kontakter. Mkt riktigt, hon visste en tjej som gör naglar på hobbybasis, hon har tidigare jobbat som nagelteknolog men slutat, och gör naglar bara på bekanta och så... Men jag chansade och ringde.
Hon sa JA! 400kr tar hon och jag fick bestämma helt vilken dag och tid jag ville. 890kr tog de för samma sak i stan. Nu behöver jag inte ens åka till K-d för att göra naglar utan kan fixa dem i dalarna där jag ändå är hela veckan före bröllopet!
TUR ska man HA!