Karlstadbrudar!! Del 2
Håll utkik på stan, min sambo blir svensexad nu . Utklädd till Ace Freeley i Kiss med dotterns rosa Barbiegitarr och spelar önskelåtar haha. Ååh va jag skulle vilja se detta .
Håll utkik på stan, min sambo blir svensexad nu . Utklädd till Ace Freeley i Kiss med dotterns rosa Barbiegitarr och spelar önskelåtar haha. Ååh va jag skulle vilja se detta .
Åh va tråkigt. Kan inte hon komma då? Vi har bara 2 som inte kommer så det kan säkert bli sena återbud för oss.
Hoppas det inte är några problems med ljudet för er nu bara.
Tror ni det räcker men klassisk manikyr eller måste man bygga?
Dumt ställd fråga haha. Jag är sidonagelbitar på ena handen så de går liksom in en bit på 2-3 naglar. Måste helt enkelt skärpa mig dom närmsta veckorna. Målar jag dom så biter jag inte så jag får göra det nu.
Av mig alltså...
Hoppsan
Japp, kan intyga att Mirri var grymt ball i sin Xena-outfit. Kul att det var lyckat för er :-.
Jag blev "kidnappad" vid 13-tiden i Mitt-i-City (trodde jag skulle äta lunch o shoppa med toastmastern Linda men inte det inte ).
Ögonbindel, kort vit klänning och klassisk slöja o tiara (det är staffet för att man snuvar dom på traditionell brudoutfit på bröllopet hehe) på och en lång busstur till Bomstabadens relaxavd. Hur mysigt som helst med kex, ost mm och mousserande så klart. Sen åkte häxblandningen fram. Illröd, yikes.
In till stan igen och där skulle säljas ballonger eller pussar. Det gick strålande (sprang på Mirri där ) och vi gick vidare till Mariebergsskogen och tog båtbussen till Ankdammen där vi beställde mat.
Där gick det inte så himla bra för GME längre. Jag hade ju inte direkt grundat så bra eftersom jag trodde jag skulle äta lunch i stan. Så världen vändes upp o ner och jag fick "vila" en stund på gräset. Men sen lyckades jag få ner lite Burger King-mat istället och kommer igen starkt och slutar kvällen med att dansa barfota på Blue Moon Bar med en svensexa som höll till där (håller med Mirri, dom växte som träd i stan på kvällen). Så även om jag har sån ångest att middagen på Ankdammen inte blev som jag önskat så var det en hellyckad möhippa och är sååå glad att jag har såna goa vänner. Och jag har lärt mig en bra läxa inför bröllopet. No booze innan 22 .
Åh va tråkigt, men tänk på vad kul ni kommer ha med de som kommer .
Jag har lite lätt nära-B-day-panik nu men samtidigt är det så mkt roligare nu när allt man gör är så nära .
Och stort plus för sambon som nu, när han äntligen klarat svensexan som han varit så stressad över, är helt med och intresserad av slutplanerandet. Gomorron älskling .