Inlägg från: GME76 080802 |Visa alla inlägg
  • GME76   080802

Karlstadbrudar!! Del 2

Kan vara på gång alltså . Det var jättemysigt där.

• GME76   080802

Nej men gud va coolt . Hur såg han ut? Jag hade vit kort klänning, slöja och dansade barfota i schlagerbaren fr 22-tiden . Ska inte ge ngn morgongåva. Skulle jag gjort det så skulle det bli en töntig secret box . Inte töntig på riktigt alltså men inte speciellt påhittigt. Skulle vara kul att göra sensuella/läckra bilder hos ett proffs, faktiskt.

Nightingale skrev 2008-07-15 21:07:38 följande:
    GME: Festat med svensexa? Det var inte min sämre hälft?De var på BMB i lördags! Vad skoj att du hade skoj på möhippan, jag tror att min blir på fredag eller lördag.
  • GME76   080802

Har också övat namnteckning men det går sådär. Tar väl tid att öva in en ny snygg .

Instämmer med Vi2alltid ang resten. Banken tror jag man fixar själv. Jag gifter mig nästa vecka. Hjälp!!

• GME76   080802

Jag gillar mitt nya namn men det är svårare att skriva snyggt .

• GME76   080802

Du är så himla fin i klänningen, och skorna är snygga dom med .

• GME76   080802

Nä va tråkigt Vi2alltid. Krya på dig!
    Själv har jag inte tid med nånting tycker jag. Fick håret slingat o klippt igår i a f. Och vi får nycklarna till folkparken redan imorgon så vi har heeeeeela veckan på oss att göra i ordning. Sånt flyt!!

• GME76   080802
    , har så mkt att göra att jag inte hinner vara nervös än. Sen är ju vår vigsel så liten så den är inte så mkt att vara nervös över. Ska bli såååå kul .
  • GME76   080802

Grattis!!!!!! Har redan hört en del om er dag .
    Och tack, nu går jag in på overdrive känns det som .

• GME76   080802

Härligt NG!! Har själv pratat med VF, gjort klart bordsplaceringskorten, gjort en massa ärenden osv. Rätt nöjd med dagen också men det är en lång väg kvar...

• GME76   080802

Nu ska jag o barnen köra med släp till pappa utanför Lysvik o hämta björkar, sen till stan utan släp o björkar o hämta karaokemaskinen. Ikväll ska jag baka 3 cheesecake. Plus att jag måste verkligen göra klart gästpresentationerna o skriva ut dom ikväll. Ngn mer som längtar till bröllopsresan . 2 småbarn och en sambo som inte har semester förrän måndag.
    Helt omöjligt att få ihop det. Jag borde få medalj när det här är över. Och nä, vigselringen räknas inte .

• GME76   080802

Åh vilka roliga grejer haha. Lät skitkul. Kram på dig, nu försvinner jag in i bröllopsdimman. Önskar jag inte behövde köra bil idag. Behöver ett stort glas vin .

• GME76   080802

Grattis Mamasnest!! Hoppas dagen var lyckad .

Själva hade vi det så himla kul. Några små missar i stressen men det gjorde inget. Det var fantastiskt kul och som det verkade så hade våra gäster superkul och var mätta och glada (och välfyllda i baren ). Karaoken var en succé till 4 på morgonen. Forhagaborna var väl så där nöjda hehe.

Vår vigsel var snabb och vår 2-åring fick tokspel strax innan så han kunde inte vara med och 4-åriga tjejen skulle helst leka under min kjol(som gick en bit över knäna...hmm).
    Det var så kul att vara så piffad och min man (hihi första gången jag skriver det) var sååå snygg i sin kostym.
    Toastmastrarna L & T hade hittat på en massa kul grejer och skötte allt hur bra som helst. Ja, det var SÅÅÅ kul och jag bubblar verkligen och känner mig härligt nygift .
    Nu ser vi fram emot att få åka till Visby på torsdag. 4 hela dgr helt själva och bo på Clarion Hotel Wisby. Så länge har vi aldrig varit utan barnen tillsammans. Ska bli så lyxigt och vi kommer bli så utvilade.

Härligt att ha gjort detta roliga. Nu kan vi äntligen börja spara till bestående grejer, som renoveringar på huset igen .

Bilder kommer så fort vi får hem några.

Lycka till på fredag, Night, du har en härlig dag framför dig .

• GME76   080802

Och tack Snitte för servicen med bubblorna . Hoppas det blev några bra kort med dom runt oss.

• GME76   080802

Nu drar vi till Visby, tjoho!!
    Night; STORT lycka till imorgon. Hoppas ni får det fantastiskt. Vi hörs efteråt .

Kram på er!

• GME76   080802

Låter som mig med, Mirri. Kunde inte riktigt bara släppa allt och stod så klart o hjälpte servitrisen städa undan en del på slutet. Hon verkade inte van vid att bruden stod med i köket 3 på natten . Men jag hade varit vaken ett dygn då och orkade inte stå o vråla karaoke med 7 andra haha.
    Ha det underbart i Paris!!

• GME76   080802

Nu har jag lagt in lite bilder

• GME76   080802

Tack Snitte . Kul med soldäck, vi ska göra det nästa sommar. Vår veranda är så risig så den lutar åt alla möjliga håll .

• GME76   080802

Åååh, vilka fina bilder från fotografen, Night!

• GME76   080802

Åh Mirri vad härligt det låter . Vill också testa Paris nån gång. Ser fram emot bröllopsbilder .

• GME76   080802

Vilka fina kort, vad vackra ni är!

Nä, jag är inte här alls nästan och FL la jag av med när vårt första barn var några månader. Var inne lite grann när jag blev gravid igen men det gav mig liksom inget när jag redan varit gravid en gång. Men jisses vad många stirriga människor det finns där..och här .

Mirri skrev 2008-08-31 21:40:32 följande:
    Förresten, jag har lagt in lite bilder från bröllopet nu om ni vill se. Få men ändå... Finns i mitt galleri
Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2