Inlägg från: Vi2alltid |Visa alla inlägg
  • Vi2alltid

Karlstadbrudar!! Del 2

Nej jag är oxå här men har varit sjuk så länge så jag är inte så aktiv :(

Gällande namn! körkort kommer det brev om automatiskt, men det är typ det enda, pass och annat får du fixa själv
    däremot är det ju många företag somn ofta uppdaterar sig efter folkbokföringsregistret, tex Telia och olika försäkringsbolag och sånt.. så man behöver ju inte ringa till ALLA :)

• Vi2alltid

Jag gillar min nya namnteckning :) jag slipper mitt -son-namn som är så himla krångligt att få snyggt...
    bara så tråkigt att jag inte hinner göra ett nytt pass så jag får resa i mitt nya namn...

• Vi2alltid

Jag gifter mig om två veckor...
    men jag är fortfarande sjuk!! :(

• Vi2alltid

GME: Va GÖTT! jag är glad att vi får den på torsdagen innan..

• Vi2alltid

Och jag har varit hos sömmerskan idag, som syr mitt avtagbara släp! det kommer bli så snyggt! så ska jag trä på et finger på varje sida så att det blir som en vingar liksom... svårt att förklara men det blir lite eget iaf :)

• Vi2alltid

nä jag var inne på at köpa en klänning med släp först, men jag vill ju dansa natten lång sen, och det blir så krångligt med släp :P
    men det är väldigt snyggt!

• Vi2alltid

och jag påbörjar min andra penicillinkur idag och hoppas att den biter bättre än den första... *känner sig lite ynklig*

• Vi2alltid

Jag blev hippad i lördags, sprang omkring i karlstad iförd djävulskostym
    eftersom jag äter penicillin så fick det blir lugnt och massagen fick avbokas :(
    men jag hade en trevlig dag med tjejerna!

• Vi2alltid

oj vad det drar ihop sig för alla nu!! :) och jag har två dar kvar!!!!

• Vi2alltid

Ja, då är jag oxå gift! och nyss hemkommen från bröllopsresan

vad ska man göra nu!?? :D

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2