Karlstadbrudar!! Del 2
Det känns underbart! Jag har bytt namn oxå så det är ju lite spännande... nya skylten sattes upp på ytterdörren idag :)
Det känns underbart! Jag har bytt namn oxå så det är ju lite spännande... nya skylten sattes upp på ytterdörren idag :)
vår poslåda är ju så pass långt bort från huset ändå, så det går ju bra :)
men usch! stanna här då :)
hahaa varför är man på familjeliv förresten? vad pratar man om där?
mirre: shit va billigt!! det är ju samma som att göra maten själv ju! du bara måste tipsa de andra om vilken catering det var! :)
sorry jag stavade fel till ditt namn! felåt! det går lite fort när jag skriver :)
heolt fantastiskt iaf! kan karlstadbrudar oxå anlita henne tror du? hade ni erat bröllop där uppe?
Flisa80: jag har aldrig varit där, men de som har varit där säger att det finns mycket att titta och personalen är mycket serviceinriktade.
oj då.. hm.. det kanske beror på vad man förväntar sig
som du säger, bara att bilda sin egen uppfattning :)
hörni brudar!? var lämnar man in på kemtvätt i den här stan och vad kostar sånt? nån som har en aning? :)
det var ju inte så farligt! ska jag genast kolla upp! tack!
men ska ni inte använda kantor och vaktmästare heller? då kanske de kan göra lite på priset ändå... om det inte är så att det är en väldigt populär kyrka kanske
är du medlem i svenska kyrkan och i samma stift som ni gifter er ska det inte kosta nånting dock
fast vi gifte oss i en kyrka som vi inte tillhörde nån av oss men som tillhörde samma stift, och en präst som jobbade i stiftet men inte i den församlingen.. det gick hur bra som helst! vi betalade inte ett öre
så lite knepigt verkar det ju...