Inlägg från: Plummis83 |Visa alla inlägg
  • Plummis83

Juli 2009

Jag visste att jag inte skulle få min syster till att ställa upp som tärna så jag frågade min bästa tjejkompis å hon blev mkt glad!!!
    Angående min syster så hade jag rätt för hon hade sagt till mamma att hon inte ville stå längst fram i kyrkan å såna grejer!!

Jag är inte ledsen för det, snarare glad då jag vet hur min syster är!! Kan säga såhär - hon kommer aldrig gifta sig å jag tror inte hon heller har ändrat sig på barnfronten!!!

• Plummis83

Är det nån mer som vet vad de vill ha för blommor i buketten?? Själv har jag noll koll på den fronten!!

När bör man fundera på klänning då?? Har kollat men då jag har bestämt för att gå ner ungefär 10 kg så vill jag vänta men hur länge ska man vänra??

Idag ska jag ringa om solist och den som jag frågat om toastmaster och se om hon bestämt sig....

• Plummis83

Visst, hade varit skoj att se på lista när alla ska gifta sig...
    Kanske bäst att ta datumordning oxå???

Plummis83 4 juli

Talulah 11 juli

• Plummis83

Är ju listan för hela 2009!! Hade väl varit lite skoj med bara juli folket?? Eller är det bara jag som tycker det??

Har hittat en klänning som jag verkligen föll för direkt men vet inte om jag ska beställa den lr vänta!!!
    Vad tycker ni?? ska ju ändå gå ner nästan 10 kg har jag bestämt så kanske bäst att vänta...

Heloise skrev 2008-07-29 16:18:51 följande:
    Här finns det en lista för 2009 www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2945167.html
  • Plummis83

Finns i bildgalleriet nu!! Vad tycker ni???

Leola skrev 2008-07-29 21:37:23 följande:
    Ingen bild på klänningen eller?Nyfiken
  • Plummis83

Oj, vad långt ni har kommit!! Vi har inte kunnat bokat präst än då de inte vet vilka som tjänstgör den dagen ännu, men vi har kommit med önskemål iaf!! Fick av fotografen om vilken präst vi skulle ha....

Annfis skrev 2008-07-29 22:28:27 följande:
    Hej!Hoppar oxå in här. Ska gifta mig den 25/7-09 i södra skåne ute på landet i kyrkan som jag o mina 2 barn är döpta i.Vi har bokat kyrka, präst o lokal. Inbjudningar, vigselprogram, festprogram, placeringskort ligger i datorn halvklara. En kompis ska hjälpa mig att fixa det. Toastmastern är tillfrågad o har sagt ja. Ska försöka gå ner så mycket jag kan till januari när jag tänkte ge mig ut på jakt efter klänning. Tänkte se om man kan ha sån tur att hitta nån på rea. Buketten vet jag redan hur den ska se ut. En stor rund bukett med mörkröda rosor med en krans av grönt runt om o lite vitt mellan rosorna. Kanske lite långa gröna strå oxå. Som ni kanske förstår är vår färg vinrött/mörkrött o benvitt. Dom flesta i vår närhet vet om våra planer. KRAMAR
  • Plummis83

Jo, jag kommer självklart prova olika klänningar först innan så jag vet vad jag vill ha för typ av klänning!!
    Jag har aldrig varit mkt för axelbandslös å glittergrejs på kläder men just till bröllopet är jag väldigt mkt inne på det!!
    Jag har alltid varit den där pojkflickan som hellre umgås med killar än med tjejer *skratt*

Leola skrev 2008-07-30 09:26:31 följande:
    Klassisk och stilren klänning. Vacker!Om du ska gå ner en massa kilo, tycker jag ändå att du ska vänta... Så länge du vet att du kan beställa den senare så tycker jag inte du ska stressa.Har du varit och prövat klänningar i butik ännu?Jag gjorde det för en dryg vecka sedan och insåg helt plötsligt att jag inte ville ha en "tubtoppsklänning", utan en med axelband istället. Det passade mig mycket bättre.Ett tips är att gå runt och testa ungefär liknande så vet du ju om det är klänningen med stort K som du hittat...
  • Plummis83

Det blir nog den klänningen som jag vill ha nu!! Kommer göra en del ändringar och ska beställa mot slutet av året då jag tänkte börja träna och förhoppningsvis gå ner till min storlek som jag hade för 2-3 år sen ungefär!!!

• Plummis83

Får väl lägga till kyrkan oxå då :)

Plummis83 4 juli, Skanörs kyrka

Talulah 11 juli

T3ZZ 25 juli, Tengene kyrka (Grästorp)

Var det Rättviks marknaden?? Kommer ju från Dalarna men bor numera i Lund!! Brukar vara riktigt mysigt på Rättviks marknaden!!

T3ZZ skrev 2008-08-01 20:55:11 följande:
    Ja har vart i Rättvik denna veckan å hittade ett klädstånd där dom sålde korsetter och liknande. Ja testa en midjekorsett me hård plast skenor. Satt rikitgt bra men dom hade inte i vitt =(. Sen så ska ja börja träna så ja vet inte om den storleken kommer passa mej sen eftersom ja fick den minsta strl. MEn nu köpte ja den inte men ändå.Tänkte köpa en bröllopstidning idag men hitta ingen =O fast ja va på Coop där dom har stort utbud.Älsklingen funderar fortfarande på vem han ska ha till bestman. Han vill inte ha sin lillebror å han har ingen rikigt bästa vän, men han vill ha en som e seriös. Ha har d svårt han. Ja kommer få det jätte jobbit om min syrran inte vill va tärna. =|
  • Plummis83

Åhh, var det den veckan!! Hihi... har noll koll på när alla aktiviteter är i Dalarna numera!! är ju marknader överallt!!

Jo, det är vackert i Dalarna men jag trivs bättre här nere i Skåne... Angående bröllopsresan så kommer vi ta våran resa under vintern å åka till nå varmt ställe!!

T3ZZ skrev 2008-08-01 23:41:23 följande:
    Jopp Classic Car Week. Älskar Dalarna funderar på att åka dit på bröllopsresa.
Svar på tråden Juli 2009