Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Hej!
Här är en till...
Jag gifter mig 4 juli 2009.
Har du börjat planera något??
Gifter mig i augusti 2009, men vill bara tipsa om tråden: Hur långt har ni hunnit sommarbrudar 2009??
Vet inte hur man länkar den hit men sök efter det ordagrant så hittar ni det, om det kan passa er.
Jag har förhands bokat kyrkat & köpt vigselringen. Har du börjat än.
Jag har bokat kyrka och funderat på vilken fest sal vi ska välja. Sedan har vi funderat på gästlista och lite hur vi ska utforma festen. Med vi menar jag jag!
Funderat lite på färger och så men inget bestämt ännu.
Här är en till!!
4 juli 2009
Kyrka, lokal, fotograf är bokat å klart! Det ingår mat, serveringspersonal som stannar till 01.00, städning, dukning osv i lokalen så allt sånt är klart. Det enda vi ska göra som har med lokalen att göra är att inhandla dricka, dekorationer och tårtan!!
Gästlistan har vi börjat med, många (de som vet garanterat kommer bli bjudna) som fått veta om våra planer (min morbror och hans familj har redan ordnat boende för 1 vecka)
Räknat lite på budget och börjat spara
Småkollar lite på klänningar å allt sådant!!
Just ja, färgtemat är bestämt oxå.
Lila, vit och creme!!
puff puff - vet att vi är flera som ska gifta sig i juli 2009 för det var fler i förra tråden som nu är stängd... var är ni tjejer??
Plummis83. Åh vad långt ni kommit! måste kännas skönta tt ha så mycket färdigt redan!
Var ska ni gifta er? Vilken stad?
Fåret och Kocken: Då m2bs stora dröm inom bröllop är att gifta sig i Skanörs kyrka så kommer vi gifta oss där å sedan blir festen på Söderslätts Bygdegård!!
M2b kommer ifrån de trakterna, själv är jag ifrån Dalarna!!
Var ska ni gifta er??
Vi ska gifta oss i Västra Tunhems Kyrka lite utanför Vänersborg i Västergötland. Det är en jätte mysig kyrka. Min svägerska och hennes man gifte sig där och det var superfint!
Sedan hade vi tänkt oss festen ca 15 min bort. Men jag tror att det går bra. Man måste ha bil för att komma till kyrkan så det borde inte vara några problem.
Det är så mycket att tänka på... Fast det är mest jag som står för tänkandet just nu. Min m2b tycker det är gott om tid då det nästan är ett år kvar.