• MammaMiaa

Juli 2009

Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.

Kram Mia

• Svar på tråden Juli 2009
  • Plummis83

Ohh, grattis!!

Mystique skrev 2008-08-02 08:17:56 följande:
    Oj, oj, oj vad saker kan hända fort... Igår gjorde jag ett graviditetstest som visar att jag ÄR gravid!!! Ups, inte väntat men naturligtvis välkommet:) Jag känner mig lite omtumlad mitt i allt bröllopsplanerande men ansluter mig till listan enligt plan...:)Plummis83 4 juli, Skanörs kyrkaMammaMiaa 11 juli, Löddeköpinge kyrkaTalulah 11 juli, Bubbetorps gård utanför KarlskronaT3ZZ 25 juli, Tengene kyrka (Grästorp)Heloise 25 juli, Soldatkyrkan ( Gävle)Mystique 11 juli, Sövde kyrka (INTE Skövde som många förväxlar Sövde med... Detta är i Sjöbo kommun)
  • T3ZZ
    Mystique skrev 2008-08-02 08:17:56 följande:
    Oj, oj, oj vad saker kan hända fort... Igår gjorde jag ett graviditetstest som visar att jag ÄR gravid!!! Ups, inte väntat men naturligtvis välkommet:) Jag känner mig lite omtumlad mitt i allt bröllopsplanerande men ansluter mig till listan enligt plan...:)
    Congrätz!!!!
  • måjs

Den 18 juli 2009 blir det nog för mig..

• Talulah

Mystique!

Jag bor i Sövde...vad kul att ni har valt den kyrkan! Den ligger ju väldigt fint vid vattnet. Vi kommer ju inte gifta oss kyrkligt men skulle vi gjort det så hade det nog blivit den kyrkan! Så kul med ett bröllop här..synd att jag inte är här då...gifter mig ju också den 11 juli 09!
    Kommer ni härifrån?

• Talulah
    måjs skrev 2008-08-02 11:42:47 följande:
    Den 18 juli 2009 blir det nog för mig..
    Var kommer ni ifrån? Blir det kyrkligt bröllop?
  • måjs

Vi bor i Täby. Ja, det blir kyrkligt. Ni då?

• måjs

Såg nu ditt inlägg högre upp om att ni inte kommer gifta er kyrkligt. Missade det :)

• Mystique

Hej Talulah!

Ja, vi bor i Sövde skogsby:)Men i perioder är vi i Stockholm för jobb och skola. Var bor ni då?

Tackar för övrigt för era grattisar här inne! Själv känner vi oss nog mest fortfarande omtumlade, hehe...

Talulah skrev 2008-08-02 12:18:00 följande:
    Mystique!Jag bor i Sövde...vad kul att ni har valt den kyrkan! Den ligger ju väldigt fint vid vattnet. Vi kommer ju inte gifta oss kyrkligt men skulle vi gjort det så hade det nog blivit den kyrkan! Så kul med ett bröllop här..synd att jag inte är här då...gifter mig ju också den 11 juli 09!Kommer ni härifrån?
  • Talulah
    Mystique skrev 2008-08-02 13:32:07 följande:
    Hej Talulah!Ja, vi bor i Sövde skogsby:)Men i perioder är vi i Stockholm för jobb och skola. Var bor ni då?Tackar för övrigt för era grattisar här inne! Själv känner vi oss nog mest fortfarande omtumlade, hehe...
    Vad kul! Då bor vi ju nästan grannar :)
    Vi bor i själva byn i området "bakom" musteriet. Vi jobbar i Malmö och har även en liten övernattningslägenhet där så vi är i Malmö ganska ofta.

Grattis också från mig till bebisnyheterna:)

Var ska ni ha festen ..om ni har tänkt på det?
Svar på tråden Juli 2009