imorse kl 7,45 vaknade vi av att det ringer på dörren........ :overraskad Wilma blir överlycklig och skricker mormor, jag ner och öppnar dörren och där ute står min svåger Johnny och granne Erik, de undrade om Thomas var hemma.....tack gode gud tänkte jag, det var inte till mig denna gången! Kan ju tilläggas att denna mamma inte mådde så bra efter gårdagens drickande.......efter några minuter invaderas hela huset av vänner och familj, och min kusin skricker, NU TAR VI DIG LIZA.....tji fick jag...var inte bara Thomas som skulle bli hippad....fick mig en lista med saker som skulle packas....visste varken ut eller in....Thomas blev orolig eftersom han skulle börja jobba kl 13.30......Frukosten serveras och Thomas får veta att de har verkligen försökt att få honom ledig från jobb men inte lyckats nämnvärt!det enda som lyckades med var att han fick börja jobba 1 timme senare! En flaska hängs runt min hals med budskapet att innehållet ska vara uppdrucket innan kl 13.00.Det tisslas och tasslas en hel del så jag bestämmer mig för att det bara är att följa med och inte oroa mig....jag har klargjort sedan innan att jag skulle gå hem om jag ställdes på stan för att sälja massa saker! Vi packas in i bilar och färden påbörjas! Efter lite vilsekörande så kommer vi fram till ngt som jag inte nu kommer ihåg vad det heter.....men iaf ett ställe där man är inspirerade av cowboys. Där möter lite fler människor upp och vi får veta att vi ska tävla i olika grenar och delas upp i olika lag!Vi ska tävla som man gör i fångarna på fortet! tävlingarna börjar och alla ger verkligen Järnet!! skit roligt! Efter tävlingarna så tänds grillarna och det serveras grillad korv och bröd! Thomas tackar för sig och beger sig till jobbet!Vi andra hoppar in i bilarna och kör mot för mig okänt mål!För att fördriva tiden så kör vi in på Mc.donalds och köper varsin glass....efter lite bilkörande till och möte med Anna och simon på stenbocksgatan....så hamnar vi så då på ramlösa brunn och där man kan bada och har det mysigt! Vi badar och bubblar och slappnar av i ca 2 timmar och verkligen myser!Underbart! Alla gör sig vackra och snoffsar till sig . Därefter hamnar vi hemma hos min kusin där det äts snacks, dricks och sjungs singstar!!! :cool Därfefter hamnar vi på cardinal där det kryssas till middagen och alkoholen flödar eller iaf för min del.....upp på dansgolvet där det rockar loss!!! vilken kväll!!!! så underbart roligt!!!!