Ja bitch det är vad hon är! hon är rent av sagt hemsk, min blivande ringde henne senare och tala om för henne att han va sur på henne nu, å han får till svar, jag kan inte va nån jävla dagmamma åt dig å veta vad du ska göra å inte göra...*suck*
Å din blivandes ex låter som min mans, henne måste man oxå tänka sig för vad man säger för att hon inte ska "vända kappan" och börja jävlas. och hon skyr inga medel heller! men men....tänker inte påverkas av henne och får snällt se till att barnen får det bra, men hon kommer nog att få höra ett å annat av mig när jag får tillfälle, nu är mitt tålamod slut efter några års påhitt från henne sida.
Stardusty skrev 2008-10-01 21:17:02 följande:
Oj vilken bitch! Låter precis som min mans x..... Jag har sagt till min m2b att jag inte ville ha hans barn hos oss när vi gifter oss, de kommer självklart på vigseln men jag menar på att vi inte ska ha dom boende här, vi ska ändå inte sova hemma och det finns ingen barnvakt och dan därpå vill vi båda vara själva och "smälta" allt Så xet har gått med på att ta dom den helgen och nu är min m2b så rädd att hon ska ändra sig så han vågar inte kritisera henne eller nånting och det är så mkt hon gör som jag bara vill vräka ur mig, men som sagt vi vågar inte för hon är känd för att vända kappan efter vinden... Så jag vet allt om hemska ex... Inget hon gör förvånar mig längre, jag får höra så mkt konstigt både från barnen och från min sambo om hennes beteende... Barnen är det inget fel på, de är kanon, men deras mamma är så sjuk i huvet så man ibland undrar hur barnen kunde bli så bra när de har henne att brås på...?Skönt att skriva av sig lite, håller med dig nossan!