Inlägg från: Grönkulla |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!
  • Grönkulla

Flyttar upp!

Alli: visst är du välkommen fast du bor i Sundsvall. Vi skall se om fler anmäler sitt intresse...

• Grönkulla

Flyttar upp. Tänkte vi kunde ses i H-sand, det blir lite mittemellan för oss tre. Alt. att jag hämtar upp er i H-sand, så kan vi åka hem till mig, det är 3 mil från H-sand.
    Har någon förslag på datum?

Lill-Anna: Det blir ett sommarbröllop nästa år.

• Grönkulla

Är Härnösand ok för alla? Eller är det bättre ifall vi är hemma hos någon? Kan som sagt hämta upp folk i H-sand isådanafall.
    Föreslår lörd alt. sönd helgen v. 23.
    Vi är i v. 21 nu.
    Respons på detta önskas!
    Kommer inte åt datorn på några dagar nu, skall koppla ur den och flytta den liksom övrigt bohag i helgen.

• Grönkulla

KCsMama: Jag bor tills imorgon i Kramfors, sedan blir det Klockestrand.

Alli: jag tror (utan almenacka) att pinst är helgen i v24. Jag föreslår då söndag i v.22, 1 juni, hur kan alla då?

• Grönkulla

Oj så jag slarvade: Almanacka och Pingst skall det stå.

• Grönkulla

Roligt Myy att du vill vara med!

15 juni är ok med mig med. Vad säger Lill Anna & KCsMama & Myy om det datumet?

Jag känner inte till H-sand så bra men KCsMama kanske vet något bra ställe? Jag föreslog H-sand för att det blir mittemallan för de flesta.

(Kan å andra sidan hämta upp 4 pers i H-sand, om ni vill vara hemma hos oss i Klockestrand.)

• Grönkulla

Flyttar upp! CKsMama o Lill Anna - 15 juni ok?

• Grönkulla

Skall vi bestämma oss för 15 juni?

• Grönkulla

Vi bor i Klockestrand (sen knappt en vecka tillbaka). Gifter oss 3 juli 2004 i Ytterlännäs g:a kyrka. Vi är bibliotekarier bägge två.

Nu när vi bestämt dag, skall vi bestämma plats och tid?

Hoppas LillAnna & KCsMama kan vara med nästa gång.

• Grönkulla

Alli & Emzas Klockestrand?

• Grönkulla

Alli: har skickat vägbeskrivning.

Emzas: vi pratade om H-sand, men då ingen kände till något ställe o ingen verkar bo där så... Var ligger Lökom?

Om du och Myy mejlar mig så kan jag skicka vägbeskrivning. Föreslog också 13.00 tiden med lättlunch,typ kyckling o potatissallad.

• Grönkulla

Då syns vi nu på söndag! Ni är alla mycket välkomna!
    Myy, du kan väl mejla mig så får du vägbeskrivning. sorgebarn72@hotmail.com

• Grönkulla

Emzas! Naturligtvis är han lika välkommen som du! & det gäller er övrigs respektive också. Säg bara till med tanke på maten...

• Grönkulla

Lill Anna: Jag läste i tidningen att Ångermanlandsbrud är ett namn på en typ av golvur.

Emzas: Kl.1300.

• Grönkulla

Ni är alla mycket välkomna hit imorgon söndag!

Grönkulla & Pancoholefty

• Grönkulla

Hej! Det var roligt att träffa er i verkligheten!
    Ni är välkomna att komma hit igen.
    /Hanna & Lars

Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!