• Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!
  • Grönkulla

Flyttar upp!

Alli: visst är du välkommen fast du bor i Sundsvall. Vi skall se om fler anmäler sitt intresse...

• Alli

Tack så mycket!!!
    Hoppas nu bara att det blir något!
    /Alli

• Lill Anna  8/7-03

Jag bor i Övik!

Grönkulla:
    Kul att du gifter dig i Ytterlännes. Där är så vackert! Min gammelfarmor ligger och vilar där på kyrkogården.. :)
    Blir det ett sommarbröllop?

• Grönkulla

Flyttar upp. Tänkte vi kunde ses i H-sand, det blir lite mittemellan för oss tre. Alt. att jag hämtar upp er i H-sand, så kan vi åka hem till mig, det är 3 mil från H-sand.
    Har någon förslag på datum?

Lill-Anna: Det blir ett sommarbröllop nästa år.

• Emzas

Jag är ångermanlandsbrud... när, var hur?

• Alli

Kul att vi blir några stycken!
    Har en liten knatte på ett år, så jag är lite beroende av när min sambo kan vara hemma med honom. Han reser ganska mycket i jobbet, ska kolla upp när han är hemma.
    Vet inte om det fungerar med en vardagskväll, eller om vi får ta en helg?
    /Alli

• Grönkulla

Är Härnösand ok för alla? Eller är det bättre ifall vi är hemma hos någon? Kan som sagt hämta upp folk i H-sand isådanafall.
    Föreslår lörd alt. sönd helgen v. 23.
    Vi är i v. 21 nu.
    Respons på detta önskas!
    Kommer inte åt datorn på några dagar nu, skall koppla ur den och flytta den liksom övrigt bohag i helgen.

• Emzas

Jag kan inte den helgen. Sista valparna flyttar då. men om resten kan så ska ni självklart träffas!

• KCsMama

Grönkulla! Var bor du?? Jag bodde nämligen i Hsand innan jag flyttade hit till sundsvall förra sommaren.

• Alli

Är det inte pingst då? Fast det firar jag ju inte direkt förstås... :)
    Som det ser ut nu går det bra den helgen för min del. Måste dock konferera med sambon först, han sitter på nattåget på väg hit.

KCsMama!
    Vill inte du också vara med på träffen? Jag bor också i Sundsvall, vi kanske kan samåka?
    /Alli

Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!