Ångermanlandsbrudar!
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Min gubbe tycker att det lät himla roligt att träffas... skulle han också få komma, om han vill?
Emzas! Naturligtvis är han lika välkommen som du! & det gäller er övrigs respektive också. Säg bara till med tanke på maten...
Då vill nog min man också komma, vi måste fixa hundvakt till vår lilla Axel, men om det lyckas så...
Fick vägbeskrivningen Grönkulla!
Ja också ska jag nu krångla lite iochm att jag inte äter kött/kyckling, men jag tar med mig ngt lämpligt! Hör av mig ang om han kommer eller ej -husbandet ;).
Föresten.. Vet ni vad en ångermanlandsbrud är??? En sorts golvklocka, eller ingetligen fodralet inte uret.. (liknande moraklockor)
bra... jag ska prata med honom ikväll. Han tyckte att det lät lite roligt tidigare så det vill han nog... vad har vi sagt för tid?
bra... jag ska prata med honom ikväll. Han tyckte att det lät lite roligt tidigare så det vill han nog... vad har vi sagt för tid?
Lill Anna: Jag läste i tidningen att Ångermanlandsbrud är ett namn på en typ av golvur.
Emzas: Kl.1300.
Vi är bortbjuden på middag kl. 1600 så vi kan inte stanna så länge, måste bara dubbelkolla så att svärmor kan vara barnvakt också, om gubben vill hänga med. Jag ska fråga honom ikväll när han kommer hem från jobbet... haft en tung vecka och imorgon så ska vi avliva vår älskade hund nere i Nyland... Jag skriver så fort jag vet! Vilket capris blir det per person?
Erik (gubben min) vill gärna komma också.
grönkulla: Skrivit mail!
Vi kommer både jag och mannen också!
See you!
Ni är alla mycket välkomna hit imorgon söndag!
Grönkulla & Pancoholefty
Tänkte bara kila in och tacka för lunchen! Det var jättegott och trevligt. Det är alltid roligt att göra nya bekantskaper. Vi hörs/ses här senare!
mvh EMMA och ERIK
Hej, igen!
Vi tyckte också att det var väldigt trevligt idag, ser fram emot att se era bröllopsfoton!
/Eleonora och Mats
Hej! Det var roligt att träffa er i verkligheten!
Ni är välkomna att komma hit igen.
/Hanna & Lars