• Emzas

Ångermanlandsbrudar!

Jag är ångermanlandsbrud... när, var hur?

• Emzas

Jag kan inte den helgen. Sista valparna flyttar då. men om resten kan så ska ni självklart träffas!

• Emzas

15 juni skulle jag kunna! (inget annat viktigt dykt upp ännu)

• Emzas

Grönkulla

klockestrand? Ska vi ses där? som allt verkar nu så går det bra. (fick för mig vi hade sagt härnösand) Jag bor i Lökom så det är inte så långt emellan. mer info senare då eller?

• Emzas

Min gubbe tycker att det lät himla roligt att träffas... skulle han också få komma, om han vill?

• Emzas

bra... jag ska prata med honom ikväll. Han tyckte att det lät lite roligt tidigare så det vill han nog... vad har vi sagt för tid?

• Emzas

bra... jag ska prata med honom ikväll. Han tyckte att det lät lite roligt tidigare så det vill han nog... vad har vi sagt för tid?

• Emzas

Vi är bortbjuden på middag kl. 1600 så vi kan inte stanna så länge, måste bara dubbelkolla så att svärmor kan vara barnvakt också, om gubben vill hänga med. Jag ska fråga honom ikväll när han kommer hem från jobbet... haft en tung vecka och imorgon så ska vi avliva vår älskade hund nere i Nyland... Jag skriver så fort jag vet! Vilket capris blir det per person?

• Emzas

Erik (gubben min) vill gärna komma också.

grönkulla: Skrivit mail!

• Emzas

Tänkte bara kila in och tacka för lunchen! Det var jättegott och trevligt. Det är alltid roligt att göra nya bekantskaper. Vi hörs/ses här senare!

mvh EMMA och ERIK

Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!