• Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!
  • Grönkulla

Vi bor i Klockestrand (sen knappt en vecka tillbaka). Gifter oss 3 juli 2004 i Ytterlännäs g:a kyrka. Vi är bibliotekarier bägge två.

Nu när vi bestämt dag, skall vi bestämma plats och tid?

Hoppas LillAnna & KCsMama kan vara med nästa gång.

• Pancholefty

Myy: Jag blev alldeles till mig i trasorna när jag och Grönkulla var inne och kollade på er bröllopssida! Judas Priest och Kiss som bröllopsmusik! Tungt! Ni verkar helt klart vara sköna människor.

• Myy

Pancholefty, bra låtar va! Vi hade faktiskt skrivit om texterna lite så att de inte blev så sorgliga;)

Plats? Klockestrand kanske, det känns enklast för mig, men det spelar egentligen ingen roll. Bestäm nåt bara!

• Grönkulla

Alli & Emzas Klockestrand?

• Alli

Det går bra! Kan du skicka vägbeskrivning via mail?
    /Alli

• Emzas

Grönkulla

klockestrand? Ska vi ses där? som allt verkar nu så går det bra. (fick för mig vi hade sagt härnösand) Jag bor i Lökom så det är inte så långt emellan. mer info senare då eller?

• Grönkulla

Alli: har skickat vägbeskrivning.

Emzas: vi pratade om H-sand, men då ingen kände till något ställe o ingen verkar bo där så... Var ligger Lökom?

Om du och Myy mejlar mig så kan jag skicka vägbeskrivning. Föreslog också 13.00 tiden med lättlunch,typ kyckling o potatissallad.

• Grönkulla

Då syns vi nu på söndag! Ni är alla mycket välkomna!
    Myy, du kan väl mejla mig så får du vägbeskrivning. sorgebarn72@hotmail.com

• Myy

Grönkulla, jag har mailat dig typ för en vecka sen...så det verkar inte funka. Min mailadress är ironmyy@yahoo.se, så du kan testa att skicka vägbeskrivningen dit!

Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!