Ångermanlandsbrudar!
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Någon intresserad av Brudträff?
Mejla: sorgebarn72@hotmail.com
Vi bor i Klockestrand (sen knappt en vecka tillbaka). Gifter oss 3 juli 2004 i Ytterlännäs g:a kyrka. Vi är bibliotekarier bägge två.
Nu när vi bestämt dag, skall vi bestämma plats och tid?
Hoppas LillAnna & KCsMama kan vara med nästa gång.
Myy: Jag blev alldeles till mig i trasorna när jag och Grönkulla var inne och kollade på er bröllopssida! Judas Priest och Kiss som bröllopsmusik! Tungt! Ni verkar helt klart vara sköna människor.
Pancholefty, bra låtar va! Vi hade faktiskt skrivit om texterna lite så att de inte blev så sorgliga;)
Plats? Klockestrand kanske, det känns enklast för mig, men det spelar egentligen ingen roll. Bestäm nåt bara!
Alli & Emzas Klockestrand?
Det går bra! Kan du skicka vägbeskrivning via mail?
/Alli
Grönkulla
klockestrand? Ska vi ses där? som allt verkar nu så går det bra. (fick för mig vi hade sagt härnösand) Jag bor i Lökom så det är inte så långt emellan. mer info senare då eller?
Alli: har skickat vägbeskrivning.
Emzas: vi pratade om H-sand, men då ingen kände till något ställe o ingen verkar bo där så... Var ligger Lökom?
Om du och Myy mejlar mig så kan jag skicka vägbeskrivning. Föreslog också 13.00 tiden med lättlunch,typ kyckling o potatissallad.
Då syns vi nu på söndag! Ni är alla mycket välkomna!
Myy, du kan väl mejla mig så får du vägbeskrivning. sorgebarn72@hotmail.com
Grönkulla, jag har mailat dig typ för en vecka sen...så det verkar inte funka. Min mailadress är ironmyy@yahoo.se, så du kan testa att skicka vägbeskrivningen dit!
Mejlat dig!