• Myy

Ångermanlandsbrudar!

Hej på er brudar! Själv är jag redan gift sedan snart ett år, är det försent för mig att vara med på BT-träff tycker ni? Jag bor i Örnsköldsvik. Kommer gärna om jag kan!

• Myy

15 juni, funkar för mig med! Klockestrand vet jag ju vart det är. Härnösand hittar jag väl till fängelset... inte för att jag har varit där ;)

Okej, nu skärper jag mig! Jag kan lätt ta mig neråt i alla fall.

• Myy

Hakar upp mig ;)
    15 juni är perfekt för mig, nästan den enda helgen jag kan. Synd att inte alla kan, men jag tror inte man kan komma ifrån det.

Eftersom min vistelse på BT varit rätt sporadisk senaste tiden så skulle jag tycka att det vore roligt om ni berättade lite om er själva. När och var ni ska gifta er och så...

Har ni BT-sidor?? Ni hittar oss under Eleonora och Mats 1 juni 2002.

• Myy

Pancholefty, bra låtar va! Vi hade faktiskt skrivit om texterna lite så att de inte blev så sorgliga;)

Plats? Klockestrand kanske, det känns enklast för mig, men det spelar egentligen ingen roll. Bestäm nåt bara!

• Myy

Grönkulla, jag har mailat dig typ för en vecka sen...så det verkar inte funka. Min mailadress är ironmyy@yahoo.se, så du kan testa att skicka vägbeskrivningen dit!

• Myy

Då vill nog min man också komma, vi måste fixa hundvakt till vår lilla Axel, men om det lyckas så...

Fick vägbeskrivningen Grönkulla!

Ja också ska jag nu krångla lite iochm att jag inte äter kött/kyckling, men jag tar med mig ngt lämpligt! Hör av mig ang om han kommer eller ej -husbandet ;).

• Myy

Vi kommer både jag och mannen också!
    See you!

• Myy

Hej, igen!
    Vi tyckte också att det var väldigt trevligt idag, ser fram emot att se era bröllopsfoton!
    /Eleonora och Mats

Svar på tråden Ångermanlandsbrudar!