Era förlovningsberättelser...
:)
Sitter här och myser lite och undrar hur era frierier (om du friade eller om din andra hälft friade spelar ingen roll). Känner för att läsa lite mysiga berättelser. :) OBS, du beöver inte om du inte vill. :)
:)
Sitter här och myser lite och undrar hur era frierier (om du friade eller om din andra hälft friade spelar ingen roll). Känner för att läsa lite mysiga berättelser. :) OBS, du beöver inte om du inte vill. :)
Vad gulligt lönnsjö. :) Den dagen firar jag och min pojkvän som våran årsdag. (23/12) I år blir det våran 9:de... fast om jag känner honom rätt så glömmer han det som vanligt, så det är bara jag som är förberedd. :( grumph!
Det blev lite tur i oturen där Mirri... restaurang besök är "alltid" romantiska. :)
Ditt låter helt underbart också Hajime. ;)
Vad gulligt matteve! :D
Vilket sago frieri Bride in England. :) *suckar kärleksfullt.*
ingen annan som har något trevligt att berätta? :)
Du är inte ensam Merrick. :(
Finns det ingen mer som har lite romantiska berättelser från sina frierier... eller?
kände att det var dags att puffa igen.
sotj: vilket underbart frier! Det var lite busigt gjort av honom att få det att se ut som att det var någon annan som hade skickay meddelandet.
Mirri och Daemia: vad synd att era frierier inte riktigt gick som ni tänkt, men jag håller definitivt med att det är det som händer sen som är det viktiga.
FruZorro: Det var ett superläcker ställe, men jag har alltid trott att det är så högljudt på sådana ställen... hörde du vad han sa eller var det mest ringarna och det som märktes?...
zsandora: Det var ju gulligt, men verkligen hopplöst om man verkligen tror att man sett något speciellt, men att det aldrig kommer. Men i ditt fall så gjorde det ju det.
Din förlovningsberättelse lät ju trevlig Sinna1978.
(Men jag bara måste påpeka att jag skulle gråta floder om min sambo skulle säga någonting sådant som: "Han tyckte att det var onödigt. Inte behövde han visa för alla hur mycket han älskade mig vi har ju barn det är mycket större än bröllop." Då skulle jag känna det som om att han inte tyckte att jag var viktig nog att visa alla andra att han älskar mig... och även om jag skulle ha hans barn så tror jag att jag surt skulle tänka att barn är ändå väldigt lätt att göra... utan att mannen ens är delaktig mer än med sperman.
Men i ditt fall gör det inget... ionte när han till slut friade till dig och gjorde dig till världens lyckligaste! )
*Suckar förnöjt*
Ni har allihopa så underbara och gulliga berättelser. Själv hoppas jag att jag någongång kan skriva om ett lika underbart frieri.
Ännu en för alla mysigheter...
Det låter helt superromantiskt LinneaJ. Och visst behöver det inte vara "traditionsenligt" med att killen går ner på knä... så länge som man ändå får det helt fantastiska frieriet.