Era förlovningsberättelser...
Vi blev tillsammans 060606 och så sa jag lite på skämt (iom att vi inte varit tillsammans så länge) att det hade varit kul att förlova oss 070707 och gifta oss 080808. Vi var och designade ringar tillsammans men efter det så fick jag inte veta något mer. Ville inte heller. 070707 närmade sig och jag började bli mer och mer spänd, dagen kom och jag trodde det skulle hända på morgonen...inte då. Vi skulle gå på stan med mina systrar och deras respektive. Började bli lite smått putt. Begav oss in till stan och jag blev mer och mer irriterad över att inget hände. (Ville bara att det skulle vara han och jag och ingen annan fick veta något). Han var hur supergullig som helst hela dagen. Framåt 5 tiden åkte vi till min syster. Jag och m2b åkte en tunnelbana först och min syster blev kvar, dom skulle hem till oss för att byta kläder, trodde jag. Dom hade packat ihop sina saker för att sova hos en tredje syster. Perfekt att vi inte följde med så slapp dom smyga så mycket. Vi åker och ska spela BUZZ, kommer fram och får besked om att jag och sambon ska inte alls göra det utan vi ska iväg i en väntande taxi. Åker hem och blir tillsagd att packa lite finare kläder och för en natt borta. Åker till Clarion hotel på söder. Kommer upp på rummet och sambon rotar lite i väskan, hör ett litet klingande ljud. Står med ryggen mot honom och när jag vänder mig om så står han på knä och tar min hand. Säger massa fina saker som jag inte har en aning om är lite småchockad. Tar fram ringen och frågar om jag vill gifta mig med honom. Börjar pussas och kramas och efter en stund frågar han om jag inte ska svara, Svarar naturligtvis JA!! Tar en bild på våra händer med mobilen och skickar mms till föräldrar och syskon. Nu är det vi för alltid och alltid M + A. La telefonerna på rummet och gick upp till bubbelpoolen.
Skäms än i dag över mitt humör under dagen!